loading...
فقط مسی

محمدرضایی بازدید : 40 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)
 اخبار و عکس های بارسا
Leo Messi celebrando con el FC Barcelona

اکانت توییتر خبرگزاری فاکس در یک اشتباه عجیب و یا شوخی بد، خبر مرگ لیونل مسی را منتشر کرد.

به گزارش سایت طرفداری، کمی بعد از آن این خبرگزاری، توییت مربوطه را پاک کرد، گویی چنین اتفاقی اصلا نیفتاده است.

”ما خبر ناراحت کننده مرگ لیونل در اثر حمله قلبی در جریان تمرین را اعلام می‌کنیم.“

محمدرضایی بازدید : 44 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)

قهرمانی در جام حذفی تا حدی خاطره های بد را به دست فراموشی سپرده است

Puyol, Alves, Messi, Xavi, Barcelona, Granada
چابی هرناندز - مصاحبه ای با ای اس پی ان دیپورتز داشته است.
در این گفت و گو زمانی که از او سوال شد آیا تلاشی برای ماندن گواردیولا کرده اید، اینگونه پاسخ داد: «من شخصا با او صحبت نکردم، اما می دانم که پپ کاملا محافظه کار است. او مربی ماست و ما برایش بهترین ها را آرزو می کنیم. من فکر می کردم که یک سال دیگر نیز در کنار ما بماند، اما پپ نیز دلایل خاصی برای ترک باشگاه دارد. اگر حداقل یک سال دیگر با ما می ماند، تحت هر شرایطی حامی او بودیم».


چابی از جایگاه پپ در سخن گفت، ضمنا به مزیت حضور تیتو در تیم اشاره کرد. او برای حضور ویلانووا در تیم اظهار امیدواری کرد، اما کسب نتایجی فراتر از این دوره طلایی را کمی دشوار دانست: «ضمانتی برای تکرار آن عناوین وجود ندارد، اما چیزی که مشخص است، ما با تمام وجود برای کسب افتخار هر چه بیشتر، برای بارسلونا تلاش می کنیم».
چابی همچنین در مورد این فصل که اتفاقا لحظات پایانی اش را می گذراند، صحبت هایی کرد: «این فصل با پیروزی در هر دو سوپرجام و جام باشگاه های جهان بسیار عالی شروع شد، اما در ادامه با از دست دادن لیگ و لیگ قهرمانان، با وجود برتری در هر دو بازی و عدم بهره وری از شانس کافی، نا امید کننده به پایان رسید؛ در حال حاضر قهرمانی در جام حذفی تا حدی خاطره های بد را به دست فراموشی سپرده است».
چابی اعلام کرد که در جولای راهی فلوریدا خواهد شد تا مدرسه ای را به نام خودش در آنجا افتتاح کند؛ محلی که کودکان در آن فرصتی می یابند تا با روش ها و اندیشه های فوتبال بارسلونا آشنا شوند. ژاوی در ادامه گفت: «من از 13 یا 14 سال پیش، که به عنوان یک بازیکن حرفه ای در بارسلونا فعالیت داشتم، دست به چنین کاری زدم، اما این اتفاق فقط محدود به کاتالونیا می شد. اکنون هدف این است که این اندیشه ها در آمریکا نیز گسترش یابند».
این بازیکن به دنبال گسترش فلسفه بارسا در جهان است. از او خواسته شد تا توصیه ای را به کودکانی که می خواهند راه او را ادامه دهند، داشته باشد و او در جواب گفت: «من تنها از بچه ها می خواهم که از فوتبال خود لذت ببرند. بازی کنید، لذت ببرید، به قوانین احترام بگذارید و مراقب توپ باشید»
.

محمدرضایی بازدید : 57 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)
بارسلونا پدرو را مي فروشد

تيم فوتبال بارسلونا در نظر دارد هافبک خود را به فروش برساند.


مسئولان بارسلونا در نظر دارند براي آنکه خوردي آلبا را به تيم بياورند،‌ پدرو را به فروش برسانند.

مدير ورزشی بارسلونا علاقه شديدي به فوتبال آلبا دارد و می خواهد در تابستان به هر طريقي که شده وي را به باشگاه بازگرداند.

اين در حالي است که تيتو ويلانووا، سرمربي آینده تيم تمايلي به خداحافظي با پدرو ندارد، مخصوصا اگر آلبا به عنوان جايگزين اصلي او انتخاب شود.


محمدرضایی بازدید : 42 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)
داويد ويا يورو 2012 را از دست داد

فدراسيون فوتبال اسپانيا روز سه شنبه اعلام کرد داويد ويا مهاجم بارسلونا در مسابقات يورو ۲۰۱۲ غايب خواهد بود.


فدراسيون فوتبال اسپانيا در بيانيه اي اعلام کرد:" داويد ويا در فهرست ۲۰ نفره ويسنته دل بوسکه، سرمربي تيم ملي براي حضور در مسابقات يورو ۲۰۱۲ قرار نخواهد گرفت. "

تيم ملي اسپانيا روز سه شنبه براي برگزاري اردوي آمادگي تا سي و يکم مه وارد اتريش شد.

اين مهاجم ۳۰ ساله در صفحه خود در پايگاه اينترنتي توئيتر نوشت:‌" من تا آخرين لحظه تلاش کردم تا آماده شوم. اما من نمي توانم به آمادگي صد در صد برسم. من به مربي تيم ملي زنگ زدم و او را از وضع خودم مطلع کردم. من به تلاش خود ادامه خواهم داد تا هر چه سريعتر برای بازي هاي باشگاهي و ملي آماده شوم. "

ويسنته دل بوسکه پانزدهم مه اعلام کرد تا روز يکشنبه، زمان اعلام فهرست نهايي تيم ملي اسپانيا براي تصميم گيري درباره اين بازيکن بارسا صبر مي کند.

ويا، گلزن برتر تيم ملي اسپانيا (با ۵۱ گل) از زمان مصدوميت خود در هيچ رقابتي شرکت نکرده است.

اسپانيا همچنين احتمال دارد کارلس پويول مدافع مياني بارسا را که به علت مصدوميت زانوي راست ۶ هفته غايب است، از دست بدهد.

اسپانيا، قهرمان يورو ۲۰۰۸، در اوکراين و لهستان (ميزبان مشترک) تلاش خواهد کرد از عنوان خود دفاع کند.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از مادريد، تيم ملي اسپانيا در گروه ۳ مسابقات يورو ۲۰۱۲با ايتاليا (دهم ژوئن)، جمهوري ايرلند (چهاردهم ژوئن) و کرواسي (هجدهم ژوئن) رقابت خواهد کرد.


محمدرضایی بازدید : 38 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)
مورينيو : ال ‌کلاسيکو دليل اصلي شکست ما بود

سرمربي پرتغالي رئال مادريد با وجود شکست در سانتياگو برنابئو مقابل بايرن مونيخ از عملکرد شاگردانش ابراز رضايت کرد.


رئال مادريد در چارچوب دور برگشت مرحله نيمه‌ نهايي ليگ قهرمانان اروپا در سانتياگو برنابئو ميزبان بايرن مونيخ بود و اين بازي در پايان 120 دقيقه با برتري ۲ بر ۱ رئال مادريد به پايان رسيد، اما با توجه به پيروزي مشابه بايرن مونيخ در آليانس آره ‌نا کار به وقت اضافي و ضربات حساس پنالتي کشيد که در نهايت بايرن مونيخ با درخشش مانوئل نوير موفق شد با نتيجه‌ ۳ بر ۱ حريف صاحب‌ نام خود را شکست دهد و به ديدار نهايي راه پيدا کند.

ژوزه مورينيو، سرمربي رئال مادريد، در نشست خبري بعد از بازي با وجود اين شکست تلخ از عملکرد شاگردانش ابراز رضايت کرد و بازي برگشت مقابل بارسلونا در نیوکمپ را علت اصلي شکست تيمش دانست.

وي که تيمش با پيروزي مقابل بارسلو‌نا تا حدودي قهرماني در اين فصل رقابت ‌هاي لاليگا را تضمين کرد، افزود: بازيکنانم بازي زيبايي را به نمايش گذاشتند و هر آنچه را که در توان داشتند رو کردند، اما ما مقابل تيم بزرگي به ميدان رفتيم. بيشتر بازيکنان اين تيم روز شنبه استراحت کردند تا براي اين ديدار آماده شوند. اين در حالي بود که ما مجبور بوديم به خاطر حساسيت زياد ال ‌کلاسيکو از بازيکنان اصلي خود استفاده کنيم.

وي افزود: بازي زيبا و در عين حال بسيار سختی بود و در نهايت اين بايرن مونيخ بود که با خوشحالي زمين بازي را ترک کرد. دو سال پيش من با قهرمان ‌کردن اينتر مقابل بايرن‌ مونيخ خوشحال بودم و اين بازيکنان بايرن مونيخ بودند که در ورزشگاه گريه مي ‌کردند. امشب ورق برگشت و نوبت خوشحالي آنها رسيد، به هر حال اين فوتبال است.

سرمربي پرتغالي رئال مادريد درباره‌ مقايسه کريستيانو رونالدو با ليونل مسي گفت: دوست ندارم در اين باره صحبت کنم، اما بر اين باورم که امسال سال کريستيانو رونالدو بود و فاصله‌ زيادي با ديگر بازيکنان داشت.

مورينيو در پايان سخنان خود گفت: به خاطر بازيکنان رئال بسيار ناراحتم، اما بايد قوي باشيم. امسال شانس زيادي را براي قهرماني در رقابت‌ هاي لاليگا داريم. تنها ۶ امتياز ديگر مي ‌خواهيم. از اين ‌که هدايت چنين بازيکنان بزرگي را بر عهده دارم احساس خوشحالي و افتخار مي ‌کنم.

محمدرضایی بازدید : 39 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)
گوارديولا : خود من بودم که تيتو را پيشنهاد کردم

گوارديولا مربي جوان بارسلونا، در يکي مانده به آخرين کنفرانس خبري اش به عنوان مربي بارسلونا، پيش از برگزاري ديدار فينال کوپا دل ري شرکت کرد.


گوارديولا در اين کنفرانس از مسائل مختلفي صحبت کرد و در مورد ماجراهاي خودش و تيتو گفت:" شنيده ام که بايد در مورد رابطه ام با تيتو توضيحاتي ارائه کنم. در ماه نوامبر، من با سوبي ساره تا جلسه اي داشتيم و من اين ايده را به ذهن او رساندم که چطور است تيتو مربي بارسلونا باشد؟ من به سوبي ساره تا گفتم که اين ايده خيلي خوبي است و به ثمر مي رسد. بعد از بازي با چلسي و بعد از حذف تيممان، تيتو را به کناري کشيدم و به او گفتم فکر مي کنم که زمانش فرا رسيده. احساس مي کنم که به تو پيشنهاد خواهند کرد که مربيگري بارسا را به دست بگيري. او هيچ چيزي از اين ماجرا نمي دانست و اين من بودم که اين ايده را مطرح کردم. "

گوارديولا که دوست ندارد درگير هيچ جنجالي بشود، ادامه داد:" احساس نمي کنم که اجباري باشد که من توضيحي ارائه بدهم. ولي شما از من توضيح مي خواهيد و من به شما توضيح مي دهم. من 13 سال است که تيتو را مي شناسم. کسي که احساس کرد که بايد متوقف شود، من هستم. اين بدان معنا نيست که با توقف من همه بايد متوقف شوند. اين موضوعي شخصي و مربوط به من است. "

گوارديولا ترجيح داد تا به سوالاتي که به جنگ داخلي ميان او و ساندرو روسل دامن مي زند پاسخي ندهد. گوارديولا در مورد گزارشي که در روزنامه ال موندو دپورتيوو منتشر شده بود گفت:" بعد از چاپ اين گزارش براي شفاف سازي با خبرنگار روزنامه صحبت کردم و به او گفتم که من به همان نحوي که در دوران بازيکني ام، فوتبال را ترک کردم مي روم. من مشکلي با رئيس بارسلونا ندارم. من رابطه فوق العاده اي با روسل و قبل از او، با لاپورتا داشته ام و از هر دوي آنها متشکرم. آنها هر آنچه من درخواست مي کردم را در اختيارم قرار مي دادند. "

البته گوارديولا درخواست کرد که بعد از جدايي او، کسي از نامش استفاده نکند:" من به هر دوي آنها (لاپورتا و روسل) گفته ام که مي روم. از آنها درخواست مي کنم که از نام من استفاده نکنند، وقتي من هستم، خب هستم ولي وقتي که نيستم، ناپديد خواهم شد. "

پپ در مورد اتلتيک بيلبائو گفت:" اتلتيک تيمي است که به تو اجازه پيروزي نمي دهد. من فينال ليگ اروپا را تماشا کردم. تا قبل از گل ديگو، آنها کار خاصي انجام ندادند. اتلتيک تيم با روح و با عشقي است. فينال خيلي سختي خواهد بود. در انتظار اتلتيکي هستم که در طول اکثر فصل شاهدش بوديم؛ اتلتيکي که منچستريونايتد و شالکه را حذف کرد. اين بازي خيلي مهمي است. اگر شرايط زمين مسابقه خوب نباشد، ناکامي بزرگي براي دو تيم خواهد بود. فکر مي کنم فينال زيبايي باشد؛ البته اگر شرايط زمين ايده آل و خوب باشد. "

محمدرضایی بازدید : 47 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)
سوبي ساره تا : گوارديولا مثل يک اسطوره مي رود

در طول دوران حضور گوارديولا روي نيمکت بارسا، علاوه بر اينکه کاتالان ها به موفقيت هاي زيادي رسيدند، بازيکنان زيادي از تيم جوانان باشگاه به تيم اول راه پيدا کردند.


آندوني سوبي ساره تا، مدير ورزشي بارسا، در آستانه آخرين حضور گوارديولا روي نيمکت بارسا، اين مربي موفق را مورد ستايش قرار داد.

او در گفتگو با سايت اختصاصي باشگاه بارسلونا گفت:"گوارديولا اين آرامش را به ما داد که به بازيکنان جوان اطمينان دارد و اگر آنها را به بازي بگيرد، به اين خاطر است که مي توانند به تيم کمک کنند. اين چيزي است که بازيکنان تيم از آن آگاه هستند و مي دانند همه بازيکنان براي او يکسان هستند. او مانند يک اسطوره باشگاه را ترک مي کند. "

دروازه بان سابق تيم ملي اسپانيا همچنين در مورد وضعيت اريک آبيدال گفت:" روند بهبودي او آرام و پيچيده است اما هدف او رسيدن به شرايط يک زندگي نرمال است و اينکه بتواند بار ديگر بدود. در حال حاضر وضعيت او کاملا خوب است. ما هيچ عجله اي براي بازگشت او نداريم. او مي داند که ما در کنارش هستيم. "

محمدرضایی بازدید : 41 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)
ژاوي : فصل را خوب شروع کرديم و بد به پايان رسانديم

هافبک بارسلونا معتقد است که کاتالان‌ ها فصل گذشته را با کسب مقام قهرماني خوب شروع کردند، اما بد به پايان رساندند.


ژاوي در گفت ‌و گويي گفت: فصل گذشته، فوتبال براي ما با کسب سوپر جام اروپا خارق ‌العاده شروع شد و بعد با کسب جام باشگاه ‌هاي جهان برابر سانتوس عالي ادامه يافت. اما در پايان در لاليگا با قبول شکست خانگي برابر رئال و بعد مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا از چلسي،‌ بد خاتمه يافت.

وي ادامه داد: البته هر کس بازي ما را حتي در اين دو ديدار ديد، تائيد کرد تيم برتر ميدان بوديم و تنها بخت و اقبال لازم را در گلزني نداشتيم. همان امتيازي که در بازي ‌هاي چند سال گذشته همواره در اختيار داشتيم.

در اين گفت ‌و گو ستاره 32 ساله کاتالان ‌ها عنوان کرد در روزهاي واپسين فصل از اعلام خبر خداحافظي پپ گوارديولا، سرمربي ۴ سال گذشته کاتالان ‌ها بسيار حيرت کرد. او اظهار داشت: من اطمينان داشتم او يک فصل ديگر هم در نيوکمپ خواهد ماند. اما به يکباره دلايلش را براي ترک اينجا پيش کشيد و عنوان کرد چرا مي خواهد به همکاري مشترک خاتمه دهد.

ژاوي شايعه اختلاف و درگيري تيم با اين مربي را تکذيب کرد. او اظهار داشت:‌ کل تيم از روز اول تا پايان با او همدل بود. همه ما آرزو مي کرديم او يک سال ديگر هم بماند و مسئول تيم باشد.

به اعتقاد اين چهره با سابقه، «تيتو ويلانووا»‌ وارث و جانشين «پپ» دوره سخت و پيچيده ‌اي نزد آبي و اناري ‌پوشان خواهد داشت. وي اظهار داشت: چون هيچ تيمي در گذشته به حدي که گوارديولا با بارسا رسيد، دست نيافته، کار براي جانشينش بسيار دشوار است. ما نمي توانيم کسب هيچ قهرماني را تضمين کنيم. فقط مي توانيم قول دهيم تا آخرين ذره از توانمان خواهيم جنگيد که بارسا باز هم قهرمان و صاحب افتخار باشد.


محمدرضایی بازدید : 41 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)
+مسي : قهرماني در کوپا ‌دل ‌ري حق گوارديولاست

ليونل مسي، ستاره بارسا اعلام کرد که براي اداي احترام به پپ گوارديولا مي خواهد تمام تلاشش را براي پيروزي در ديدار امشب مقابل بيلبائو در فينال کوپا دل ري انجام دهد.


بارسا امشب در فينال کوپا دل ري مقابل بيلبائو قرار خواهد گرفت، ديداري که آخرين حضور گوارديولا روي نيمکت بارسا خواهد بود.

مسي در گفتگو با بنياد قطر گفت:" همان طور که پپ گفت، اين يک ديدار ويژه است، زيرا ديدار فينال است و تيم برنده قهرمان خواهد شد. همچنين فوق العاده خواهد بود اگر گوارديولا با يک قهرماني ديگر بارسا را ترک کند. او به خاطر چيزهايي که به ما و باشگاه داد، شايسته اين قهرماني است. ما در آستانه کسب لاليگا و چمپيونزليگ قرار داشتيم و اکنون مي خواهيم فصل را به بهترين شکل به پايان برسانيم؛ با يک جام و فصل بعد را با اشتياق زياد آغاز کنيم. "

گوارديولا که در سال 2008 هدايت بارسا را بر عهده گرفت، تا کنون 13 جام مختلف را با اين باشگاه به دست آورده است.

محمدرضایی بازدید : 44 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)
بيلسا : بارسا هنوز هم بهترين تيم جهان است

سرمربي تيم فوتبال اتلتیک بيلبائو در آستانه جدال کوپا دل ‌ري رويارويي با بارسلونا را مصاف با بهترين تيم جهان خواند.


به نقل از مارکا، در شرايطي که ديدار نهايي جام حذفي اسپانيا امشب در ساعت 30 دقيقه بامداد در ورزشگاه ويسنته کالدرون ميان بيلبائو و بارسا انجام مي شود، مارچلو بيلسا که تيمش يک سوي اين ميدان است، در مورد آبي و اناري ‌پوشان روز گذشته نقطه ‌نظرش را در کنفرانس مطبوعاتي بيان کرد.

وي گفت: دنياي فوتبال به اين بازي توجه خواهد کرد. اين که تيمي مثل ما يک سوي ميدان چنين دیدار مهمي باشد، بسيار اهميت دارد. ما هيجان‌ زده هستيم اما خوش ‌بيني خود را حفظ مي کنيم. زيرا مقابل بارسلونا يعني تيمي که هنوز هم بهترين در جهان است، ‌قرار خواهيم گرفت.

اين مربي آرژانتيني افزود: بايد در نظر داشت که تنها خود ليونل مسي مي تواند در همه لحظات دست تيمش را بگيرد و يک تنه نتيجه را عوض کند. تلاش ما بر اين است که او را از جريان بازي خارج کنيم.

وي ادامه داد:‌ براي کسب نتيجه مقابل کاتالان ‌ها هيچ چاره ‌اي نيست که هر يک از بازيکنان از تمام توان خود استفاده کنند. همه بايد توانشان را در ميدان در خدمت کار گروهي قرار دهند.


تعداد صفحات : 8

درباره ما
Profile Pic
به نام خدایی که مسی رو آفرید تا کیریستین بی سرور نماند! سلام دوست عزیز ممنون که به وبلاگ من سر زدی .اسم من محمد هست و14 سالمه. این وبلاگ رو مخصوص بارسایی ها و اونایی که عشق مسی هستند ساختم و به رئالی ها هشدار میدم که به این وب سر نزند چون چیزایی داره که ممکن هست ناراحت بشن.من با تبادل لینک موافقم بهم تو قسمت نظر ها پیام بده تا لینکتون کنم.راستی تو نظر سنجی ها هم شرکت کنید............ ........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ............WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ............WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ............WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ............WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ............WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 382
  • بازدید کلی : 5,023
  • کدهای اختصاصی


    ابزار نمایش رتبه گوگل یا پیج رنک , . , .

    كد تقويم


    k2cod go Up

    دیکشنری آنلاین

    دیکشنری آنلاین

    تماس با ما
    کد تماس با ما


    برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


    کد گالری

    تماس با ما
    کد تماس با ما

    ابزار نمایش اوقات شرعی

    کد اوقات شرعی


    قالب میهن بلاگ تقویم جلالی

    مترجم سایت

    مترجم سایت

    کد نمایش آی پی

    کد نمایش آی پی

    Google

    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت

    جست و جوی گوگل

    جست و جوی گوگل

    statistics

    قالب وبلاگ

    آمارگیر وبلاگ

    آپلود نامحدود عکس و فایل

    آپلود عکس


    آپلود عكس

    آپلود عكس

    mouse code

    كد ماوس

    نیت کنید و اشاره فرمایید

    قالب میهن بلاگ

    فال حافظ

    .

    فال عشق

    فال عشق


    فال انبیاء

    فال انبیاء

    قالب میهن بلاگ

    طالع بینی هندی

    ..

    طالع بینی ازدواج

    .

    دانستنی ها

    دانستنی ها

    .

    حدیث تصادفی

    حدیث تصادفی

    .

    عاشقانه تصادفی

    عاشقانه تصادفی

    .

    پیامک تصادفی

    پیامک تصادفی

    این صفحه را به اشتراک بگذارید
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولزابزار به اشتراک گذاری مطالب
    قالب وبلاگ و ابزار
    ابزار چک کردن ادرس سایت
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولزکد جملات په نه په برای وبلاگ
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

    ابزار نمایش شعر تصادفی از شاعران برای وبلاگ و سایت

    شعر تصادفی

    ابزار و قالب وبلاگبیست تولزکد تلوزیون انلاین

    دریافت کد بارش قبل از بالای وبلاگ

    20Tools-ابزار و قالب وبلاگبیست تولز-بیست تولز-کد بارش قلب از وبلاگ
    Digital Clock - Status Bar

    مرجع وبلاگ نویسان جوان

    مرجع وبلاگ نویسان جوان

    ابزار و قالب وبلاگبیست تولزقفل راست کلیک

    ..::Avrin-Online::..