loading...
فقط مسی
محمدرضایی بازدید : 37 چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 نظرات (2)
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: علی رضایی / FCBarcelona.ir

لیونل مسی در چهار بازی که از روی نیمکت بازی را آغاز کرد، موفق شد تا شش گل به ثمر برساند. این مهاجم آرژانتینی در بیست و یک بازی متوالی در لالیگا گلزنی کرده است.

لیونل مسی یک تعویض طلایی است. این بازیکن آرژانتینی با دو گلی که برابر بتیس به ثمر رساند (4-2)، آمار گلزنی در بازی هایی که از نیمکت کار خود را آغاز کرده بود، به عدد شش رساند. او با دو گل برابر ختافه (4-1)، یک گل برابر دیپورتیو (2-0)، یک گل برابر اتلتیک بیلبائو و دو گل دیگر در بازی برابر بتیس در روز یکشنبه (4-2) توانست این آمار را به ثبت برساند. به طرزی خارق العاده، در بازی هایی که او به عنوان ذخیره وارد میدان شد، هر 23.6 دقیقه یک گل به ثمر رساند ( 6 گل در 142 دقیقه).

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

همچنین مسی در لیگ قهرمانان برابر بنفیکا و پاریس سن ژرمن نیز به عنوان ذخیره وارد بازی شد ولی نتوانست گلی به نام خود ثبت کند.
محمدرضایی بازدید : 28 چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: پارسا مظفری / FCBarcelona.ir

بارسا فقط دو پیروزی تا ثبت رکورد خانگی جدید - از وقتی که لیگ به 20 تیم کاهش یافته - فاصله دارد. تیم در چهار دوره، تمام فصل را بدون شکست در لیگ سپری کرده است، اگرچه تعداد تیم های خوب و همچنین تعداد بازی های خانگی کمتر بوده است.

بارسا در فصل 13-2012 لیگ، تا به حال موفق به کسب 16 برد و 1 تساوی در نیوکمپ شده است و دو بازی خانگی دیگر در برابر وایادولید و مالاگا در پیش رو دارد. بارسلونا فقط دو بازی دیگر برای برابری با رکوردی که در فصل 10-2009 ثبت کرده است - پیروزی در همه بازی ها به جز یک تساوی - فاصله دارد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

با از دست دادن فقط 7 امتیاز در فصل 11-2010 و 5 امتیاز در فصل پیش، نیوکمپ به دژی مستحکم تبدیل شده است. در پنج سال گذشته فقط هرکولس و رئال مادرید توانسته اند در این استادیوم به پیروزی دست پیدا کنند.
محمدرضایی بازدید : 32 چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
منبع: سایت توتال بارسا
مترجم: پارسا مظفری / FCBarcelona.ir

باخت اخیر بارسا به بایرن بار دیگر صحبت هایی را در رابطه با «پایان یک دوره» مطرح کرده است. همان طور که نظر دادن درباره دوره ای که در حال زندگی کردن در آن هستیم غیر ممکن است.

آنالیز رسانه ها برای این شکست مفتضحانه چیزی نیست که به دنبال آن باشیم. اما سوال دیگری مطرح است که توسط گروه های مختلف طرح شده و ارزش پرسیدن دارد: آیا زمان فوتبال هجومی و مبتنی بر مالکیت توپ با سیستم 3-3-4 به پایان رسیده است؟

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

قطعا، اکنون بهترین زمان برای پاسخ به این سوال نیست. دو تیم آلمانی با سیستم 1-3-2-4 به فینال لیگ قهرمانان راه یافتند و بارسا به عنوان تنها تیمی که از سیستم 3-3-4 در بین چهار تیم پایانی استفاده کرد، به آسانی از راه بایرن کنار زده شد.
محمدرضایی بازدید : 29 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
روزنامه مارکا از بازي ديشب بارسلونا و بايرن مونيخ به يک جنگ تاريخي ياد کرد .
اين روزنامه اسپانيايي در صفحه اول خود به بررسي بازي بايرن مونيخ و بارسلونا پرداخته و از ناکامي بازيکنان بزرگ بارسلونا نظير ليونل مسي گفته است .

محمدرضایی بازدید : 30 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
ام بایه نیانگ استعداد جوان 18 ساله روسونری تحت تاثیر لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا قرار گرفته و امیدوارست در آینده حتی بهتر از او شود.
سایت گل-نیانگ ستاره جوان باشگاه میلان و تیم ملی فرانسه در تازه ترین صحبت های خود گفت که می خواهد بهتر از مسی ستاره بارسلونا شود.این مهاجم جوان 18 ساله با بازیکنان بزرگی چون تیری آنری مقایسه می شود اما به نظر می رسد این استعداد خوش آتیه به فراتز از اینها می اندیشید.

به نقل از ac-milan.ir-نیانگ در مصاحبه با اسکای اسپورت ایتالیا گفت "با تمام توانم تلاش خواهم کرد تا به بهترین بازیکن دنیا تبدیل شوم چرا که همیشه به کسب عنوان بهترین بازیکن جهان فکر می کنم"

"هدف من کسب این افتخار است و حتی می خواهم به بازیکنی قدرتمندتر و بهتر از مسی تبدیل شوم.برای این مهم سخت تلاش خواهم کرد و می دانم که یک روز به آن می رسم"

او در پایان گفت "میلان یک باشگاه بزرگ و تاریخی است که به تمام افتخارات ممکن دست یافته.بخشی از این باشگاه بودن برای بازیکنان جوان یک افتخار محسوب می شود و در حال حاضر می خواهم به کسانی که به من اعتماد کردند جواب آنها را در مستطیل سبز بدهم"

نیانگ که در تابستان 2012 در سن 17 سالگی از باشگاه کائن فرانسه راهی میلان شد با گلزنی برابر رجینا در کوپا ایتالیا به عنوان دومین جوانترین گلزن تاریخ که در کوپا ایتالیا گلزنی کرده تبدیل شد.او برای پیوستن به میلان در تابستان گذشته پیشنهاد پیوستن به باشگاه های لیگ برتری از جمله اورتون و آرسنال را نیز رد کرده بود.
محمدرضایی بازدید : 36 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
تیم فوتبال بایرن مونیخ شکستی سنگین را در نیوکمپ بر بارسلونا تحمیل کرد.

گروه ورزشی - در دومین بازی از دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا در حالی در ورزشگاه خانگی خود نیوکمپ میزبان بایرن مونیخ آلمان بود که در بازی رفت و در ورزشگاه آلیانز آره‌نا مقابل این تیم با نتیجه سنگین 4 بر صفر شکست خورده بود.

به گزارش بولتن نیوز، این بازی در حالی برگزار می‌شد که شب گذشته بورسیا دورتموند موفق شده بود در یک بازی حساس و نفس‌گیر با نتیجه 4 بر 3 رئال مادرید دیگر نماینده اسپانیا را در مجموع دو بازی رفت و برگشت با شکست مواجه کرده و به فینال این رقابت‌ها در ومبلی لندن راه یابد.

این بازی به نوعی دومین تقابل اسپانیایی ـ آلمانی در لیگ قهرمانان اروپا محسوب می‌شد که در اولین تقابل ژرمن‌ها برنده بودند و در این بازی نیز با توجه به نتیجه بازی رفت شانس ژرمن‌ها برای صعود به فینال و برگزاری دیداری تمام آلمانی بسیار زیاد بود.

ادامه مطلب رو ببینین

 

 

محمدرضایی بازدید : 50 پنجشنبه 09 شهریور 1391 نظرات (2)

آبي و اناري ها بعد از سه قهرماني پياپي در لاليگا، فصل گذشته در رقابت با رئال

ناکام ماندند و اين تيم مورينيو بود که با رسيدن به رکورد خيره کننده 100 امتياز،

جام قهرماني را بالاي سر برد.

اين مدافع ملي پوش اسپانيايي در گفتگو با خبرنگاران گفت:" رئال در حال حاضر

قهرمان لاليگاست و ما بايد تلاش کنيم تا بار ديگر قهرمان لاليگا و چمپيونزليگ شويم.

در حال حاضر همه چيز 50-50 است؛ هر دو تيم شرايط برابري دارند. قهرماني در

سوپرکاپ اعتماد به نفس زيادي براي ادامه فصل به ما خواهد داد. اين يک ديدار

ويژه مقابل يک حريف ويژه است و پيروزي در آن اهميت زيادي دارد. ما مي دانيم

رئال چه اندازه قدرتمند است و ممکن است در اين ديدار پيروز شويم يا شکست بخوريم."

علي رغم اينکه بارسا فصل گذشته نتوانست قهرمان لاليگا و چمپيونزليگ نشد،

پيکه اين فصل را نااميدکننده نمي داند.

" ما فصل گذشته فوق العاده بوديم اما چون ما قهرمان لاليگا و چمپيونزليگ نشديم،

کسي اين طور فکر نمي کند.

اگر کمي خوش شانس بوديم، مي توانيم مقابل چلسي و رئال به پيروزي برسيم.

بايد با همين فلسفه ادامه بدهيم و منتظر کسب جام هاي بعدي باشيم."

پيکه همچنين در مورد حذف ناباورانه اسپانيا از المپيک گفت:" اين نتيجه نشان داد

که فوتبال چه اندازه دشوار است و ممکن است حتي در مقابل تيم هايي که روي

کاغذ حريفاني ساده به نظر مي رسند، شکست بخوريد.

ما براي يک تورنمنت ديگر تحت فشار نيستيم اما آنها يک ديدار بد داشتند و

سپس مقابل هندوراس علي رغم داشتن 15 موقعيت، نتوانستند گلزني کنند.

آنها از کيفيت لازم براي کسب مدال طلا برخوردار بودند. اين نشان مي دهد

که شکست دادن هر حريفي چقدر دشوار است."

محمدرضایی بازدید : 61 پنجشنبه 09 شهریور 1391 نظرات (0)
دانلود گل های بازی بارسلونا 3 - 2 رئال مادرید/دور رفت سوپر جام اسپانیا

| دانلود از لینک اختصاصی وبلاگ |



این بازی که از دور رفت رقابت های سوپر جام باشگاه های اسپانیا برگزار شد با نتیجه

3 بر 2 به نفع بارسلونا به پایان رسید.گلهای این بازی را رونالدو و دی ماریا ، برای رئال و

پدرو گونزالس ، لیونل مسی و ژاوی هرناندز برای بارسلونا به ثمر رساندند.

هم اکنون می توانید این گل ها را در یک کلیپ و در غالب یک فایل فشرده از این وبلاگ

دریافت کنید.



مدت:2:30

حجم:9 MB

رمز فایل:www.fc-messi.blogfa.com

دانلود
محمدرضایی بازدید : 55 پنجشنبه 09 شهریور 1391 نظرات (0)
مورینیو :ترجیح می‌ دهم سوپر جام اسپانیا را ببازم

 

مورینیو :ترجیح می‌ دهم سوپر جام اسپانیا را ببازم

 

 

مورینیو :ترجیح می‌ دهم سوپر جام اسپانیا را ببازم

 

مورینیو :ترجیح می‌ دهم سوپر جام اسپانیا را ببازم

مورینیو :ترجیح می‌ دهم سوپر جام اسپانیا را ببازم

مادرید- 'خوسه مورینیو' سرمربی‌ تیم فوتبال رئال مادرید گفت كه در حال حاضر ترجیح می‌ دهم همانند فصل گذشته سوپرجام را ببازم اما قهرمان لیگ اسپانیا شوم .

مورینیو :ترجیح می‌ دهم سوپر جام اسپانیا را ببازم

به گزارش ایرنا ، وی روز چهارشنبه در مصاحبه مطبوعاتی پیش از برگزاری بازی رفت سوپرجام كه روز پنجشنبه در ورزشگاه نیوكمپ بارسلونا برگزار می شود، افزود: سوپرجام تاثیری در قهرمانی لیگ ندارد و اگر بتوانم انتخاب كنم ترجیح می‌ دهم در سوپر جام شكست بخورم ولی در لیگ پیروز شوم .

مورینیو ادامه داد :اگر باخت در سوپرجام یك انگیزه برای پیروزی در لیگ است من آن را امضا می‌ كنم اما فكر نمی‌ كنم چنین باشد و تاثیری نیز در آن ندارد.

وی تصریح كرد: در بین چهار جامی كه در آن بازی می‌كنیم ، سوپرجام كم اهمیت ترین آنها است .

سر مربی‌ رئال مادرید در عین حال گفت: هر وقت با بارسلونا روبرو می‌ شویم خواهان پیروزی بر آنها هستم چون بین باشگاه های رقیب همیشه آرزوی غلبه بر تیم مقابل وجود دارد حتی اگر بازی آنها، یك دیدار تابستانی باشد.

وی در پاسخ به اینكه بارسلونای جدید 'تیتو ویلانووا' سر مربی‌ كاتالان ها را چگونه ارزیابی می‌ كند؟، اظهارداشت:برای من، بارسلونا، بارسلونا است و بس ، نه گواردیولا است و نه ویلانووا ، فقط بارسلونا است .

مورینیو افزود :بارسلونای فصل جدید تقریبا همان بارسلونای فصل گذشته اما با روش خود است كه می‌ تواند فرق كرده باشد زیرا هیچگاه دو مربی‌ شبیه هم نیستند.

وی خاطرنشان كرد: اگرچه حتما تیم ویلانووا با گواردیولا در مواردی تفاوت خواهد داشت اما برای من، همان بارسلونای همیشگی‌ است؛ تیمی با كیفیت و با بازیكنان خوب كه فرق‌ زیادی بین حال و گذشته آنها نمی‌ بینم .

مورینیو گفت كه پیروزی رئال مادرید بر بارسلونا در ماه آوریل فصل گذشته به این دلیل بود كه تیمش خوب بازی كرد.

وی یادآور شد: ما هرگاه به مصاف بارسلونا رفته ایم هم سطح با آنها بوده ایم. به همین دلیل، گاهی‌ وقت ها به نتیجه تساوی دست می‌ یابیم و برخی‌ وقتها هم با نتیجه دو بر یك پیروز می شویم یا می بازیم.

مورینیو در باره سلطه بارسلونا بر فوتبال در سالهای اخیر گفت:وقتی‌ كه یك تیم نتواند دو سال پی در پی جام قهرمانی اروپا را ببرد، نمی‌ توان از سلطه و هژمونی اش صحبت كرد .

سر مربی‌ رئال مادرید در مورد وضعیت جسمانی‌ شاگردانش برای بازی امروز در مقابل بارسلونا اطمینان داد كه پس از پایان فصل گذشته از میزان دیدارهایی كه بازیكنانش انجام می‌ دهند با خبر بوده است و در این رابطه ناله و زاری هیچ ارزشی ندارد .

این بازی ساعت 22 و 30 دقیقه به وقت اسپانیا - 1 بامداد به وقت تهران- میان رئال مادرید به عنوان قهرمان فصل گذشته لالیگا و بارسلونا، قهرمان جام حذفی این كشور برگزار می شود.

شود.

محمدرضایی بازدید : 60 پنجشنبه 09 شهریور 1391 نظرات (0)

ال‌کلاسیکوی برگشت سوپرجام فوتبال اسپانیا بین تیمهای بارسلونا و رئال مادرید فردا شب با معرفی قهرمان در برنابئو برگزار می‌شود.

به گزارش فارس،دیدار برگشت سوپر جام فوتبال اسپانیا میان رئال مادرید و بارسلونا فرداشب 22:30 به وقت محلی (بامداد پنج‌شنبه، یک بامداد به وقت تهران) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد و دو تیم با شرایط کاملا متفاوت به جدال با یکدیگر خواهند پرداخت.
مادریدی‌ها در شرایطی میزبانی از کاتالان‌ها را برعهده خواهند داشت که شروع ناامیدکننده‌ای در 3 بازی ابتدایی فصل خود داشته‌‌اند.
شاگردان مورینیو در دیدار‌های خود مقابل والنسیا، بارسا و ختافه تنها یک تساوی بدست آورد‌ه‌اند‌ تا در 39 سال اخیر بدترین شروع فصل خود را داشته باشند.
آقای خاص نیز در طول 12 فصل گذشته پس از حضور در پورتو، چلسی، اینتر و رئال، تاکنون چنین آغاز تلخی در پرونده کاری خود نداشته است.
در نقطه مقابل بارسای جدید با هدایت تیتو ویلانووا در 3 بازی پشت‌سر گذاشته 3 پیروزی بدست آورده و تیم او از نظر روحی در شرایط مطلوبی به سر می‌برد. هر چند هنوز کاتالان‌ها بازی‌های روتین و چشم‌نواز فصل‌های اخیر را به نمایش نمی‌گذارند اما همچنان می‌توان این تیم را به عنوان برترین تیم‌ فوتبال جهان معرفی کرد.
کاتالان‌ها هفته گذشته در دیدار رفت در ورزشگاه نیوکمپ با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسیده‌اند و امیدوارند بتوانند برتری خود را در پایتخت اسپانیا هم حفظ کنند و اولین جام قهرمانی فصل خود را با هدایت تیتو ویلانووا بالای سر ببرند.
رئال نیز با توجه به 2 گلی که در نیوکمپ به ثمر رسانده امید بالایی برای جبران نتیجه دارد. بدون شک بازی فردا برای خوزه مورینیو حیثیتی خواهد بود. آقای خاص که عنوان کرده سوپرجام یکی از کم‌ اهمیت‌ترین جام‌های فوتبال اسپانیا است، بدون شک بازی فردا را بسیار جدی خواهد گرفت و قطعا نشان خواهد داد این جام آنقدرها هم که او مطرح کرده، کم اهمیت نخواهد بود و تیمش برای رسیدن به قهرمانی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
همچنین مورینیو، که پیش از این سایه سنگین پپ گواردیولا را بالای سر خود می‌دید و در نهایت موفق شد این مربی را شکست دهد، نمی‌خواهد شاهد ظهور «گواردیولای» دیگری باشد و می‌خواهد در دومین رویارویی با «تیتو» طعم تلخ شکست را به این مربی بچشاند.«مو» بیش از پیش تحت فشار رسانه‌ها و هواداران مادریدی قرار دارد و پیروزی در جدال با مهمترین رقیب رئال و کسب عنوان قهرمانی در یکی از کم‌اهمیت‌ترین جام‌های اسپانیا! می‌تواند به طور کامل این تیم را از فشار خارج کند.
فردا شب ال‌کلاسیکوی حساس و بیادماندنی دیگری را در برنابئو شاهد خواهیم بود و باید دید که در نهایت سوپر جام اسپانیا به چه تیمی خواهد رسید.مورینیو می‌تواند پس از 2 قهرمانی که با رئال آورده( لالیگا، کوپا دل‌ری) در بدست آورده جام قهرمانی هت‌تریک کند یا اینکه تیتو ویلانووا اولین عنوان قهرمانی خود را با بارسلونا بدست خواهد آورد.

در 253 دیدار رودرروی تیم های بارسلونا و رئال مادرید که 219 دیدار آن به صورت رسمی بوده است ، بارسا 105 بار پیروز شده و سهم رئال نیز 91 برد بوده است.در این دیدارها رئال 408 گل و بارسلونا 436 گل به ثمر رسانده اند.
در فصل جاری علاوه بر دو دیدار سوپرجام ، دیدارهای ال کلاسیکو در لیگا روزهای 13 اکتبر 2012 و 3 مارس 2013 نیز برگزار می شود.

محمدرضایی بازدید : 41 شنبه 03 تیر 1391 نظرات (2)

يواخيم لو: آلمان بهترين تيم يورو نيست


سرمربي تيم ملي فوتبال آلمان گفت: قبول ندارم که در شرايط فعلي ما بهترين تيم جام ملت‌هاي 2012 اروپا هستيم.

به گزارش فارس، يواخيم لو که تيمش بامداد امروز(يکشنبه) با کسب پيروزي 4 بر 2 مقابل يونان، به مرحله نيمه نهايي يورو 2012 صعود کرد، اظهار داشت: مقابل يونان نمايش خيره‌کننده‌اي داشتيم. به عنوان مسئول فني تيم از اين برد خيلي خوشحالم. به راستي سزاوار کسب اين نتيجه بوديم. بخصوص که از ابتدا لياقت مطلق خود را براي کسب برد نشان داديم. در جريان بازي بارها صاحب موقعيت صددرصد گل شديم. مقابل يونان که دفاعي مستحکم داشت، بعد از دريافت گل تساوي،‌به خوبي جريان بازي را مديريت کرديم که همين باعث تداوم بازي عالي ما تا پايان مسابقه شد. ضمن آنکه به ندرت توپ ها را از دست داديم و کمتر نيز اشتباه کرديم.

بقیه در ادامه مطلب


 

 




 

محمدرضایی بازدید : 59 شنبه 03 تیر 1391 نظرات (0)

مسي: حرفي براي گفتن ندارم

 

ستاره آبي ـ اناري‌ها در واکنش به اين سوال که چرا هواداران در رقابت‌هاي يورو 2012 نام او را در ديدارهاي پرتغال صدا مي‌زنند، حاضر به پاسخگويي نشد .

 


اگر چه ليونل مسي در رقابت‌هاي يورو 2012 حضور ندارد، اما در بازي‌هاي پرتغال نام او طنين انداز ورزشگاه‌ها است و تماشاگران حريف براي بر هم زدن تمرکز کريستيانو رونالدو در هر جايي که او را ببيند نام مسي را فرياد مي‌زنند.

مسي در نشستي خبري پيش از بازي خيريه ياران مسي با ستارگان جهان فوتبال درباره اين سوال که چرا تماشاگران نام او را صدا مي‌زنند، حاضر به پاسخگويي نشد و گفت: نمي‌خواهم در اين باره صحبت کنم.

بهترين بازيکن سه سال اخير فوتبال جهان درباره آينده خود در بارسلونا، گفت: بارسلونا خانه من است. اميدوارم که در اين تيم به فوتبال خود پايان دهم. تصور نمي‌کنم که روزي خود را با پيراهن رئال مادريد ببينم.

مسي درباره رفتن گوآرديولا از بارسلونا و انتخاب ويلانوا به عنوان جانشين وي گفت: رفتن گوآرديولا ما را ناراحت کرد. انتظار نداشتم که او تيم را ترک کند، اما به هر حال اين تصميم او بود و بايد به آن احترام گذاشت. درباره ويلانوا هم بايد بگويم که از انتخاب او خوشحال شدم، چرا که او به خوبي بر شرايط تيم احاطه دارد و سبک بازي ما را تغيير نخواهد داد.

مسي درباره عملکرد خوب خود در بازي‌هاي اخير آرژانتين گفت: از اين که توانستم مقابل برزيل هت تريک کنم خوشحالم. دوست دارم با تيم ملي کشورم به موفقيت‌هاي زيادي دست يابم. خوشبختانه در بازي‌هاي اخير نمايش خوبي داشته‌ام و اميدواريم که به آن ادامه دهم.

 

محمدرضایی بازدید : 42 شنبه 03 تیر 1391 نظرات (0)

کاسياس: خاطرات بدي از فرانسه دارم

 

کاپيتان تيم ملي فوتبال اسپانيا و رئال مادريد ابراز اميدواري کرد که تيمش بتواند فرانسه را شکست دهد تا خاطرات تلخ او از اين تيم از ذهن پاک شود.

 


به گزارش ايسنا، اسپانيا مدافع عنوان قهرماني امشب در ديداري بسيار حساس به مصاف فرانسه مي‌رود.

ايکر کاسياس سنگربان اسپانيا اعتراف کرد که فرانسه جدي‌ترين و سرسخت‌ترين رقيب آن‌ها در اين مرحله است.

کاسياس که در ديدار مقابل کرواسي نمايش خيره کننده‌‌اي داشت، گفت: خاطرات تلخي از ديدارهاي مقابل فرانسه دارم. آن‌ها در جام جهاني 2006 در مرحله يک هشتم نهايي سه بر يک به پيروزي رسيدند و باعث وداع ما از جام شدند. در يورو 2000 هم در مرحله يک چهارم نهايي ما را حذف کردند. درست است که شرايط ما تغيير کرده و الان تيم بسيار خوبي هستيم، اما با اين حال نبايد فرانسه را دست کم گرفت. اين را قبول دارم که فرانسه تيمي جوان و در حال شکل گيري است، اما بازيکنان جوان اين تيم مي‌توانند بسيار خطرناک باشند.

وي افزود: فرانسه با بازيکنان خوبي همچون بنزما، ريبري، نصري و هوگو لوئيس از شانس‌هاي اصلي قهرماني است. اين تيم همچنين مربي بسيار خوبي همچون لوران بلان را بر روي نيمکت دارد. بنابراين بازي بسيار سختي را مقابل اين تيم پيش‌رو داريم.

کاسياس درباره کريم بنزما هم تيمي‌اش در رئال مادريد که شانس اول گلزني فرانسه در ديدار امشب است، گفت: اميدوارم که امشب شب درخشش بنزما نباشد (با خنده). بنزما مهاجم بسيار خوبي است. او بعد از اين که از ليون به رئال مادريد آمد، در ابتدا نتوانست انتظارات را برآورده کند، اما در حال حاضر در شرايط بسيار خوبي به سر مي‌برد.

وي افزود: وقتي جام جهاني آفريقاي جنوبي را بالاي سر برديم، گريه کردم. لحظه وصف ناپذيري بود. اميدوارم که جام يورو 2012 را هم بالاي سر بريم. قهرماني براي ما اصلا غافلگير کننده نيست.

 

محمدرضایی بازدید : 45 شنبه 03 تیر 1391 نظرات (0)

صعود مقتدرانه ژرمن‌ها به نيمه نهايي


تيم ملي فوتبال آلمان با وجود مسائل سياسي پيش آمده در حاشيه ديدار با يونان به برتري پرگل 4 بر 2 رسيد و به مرحله نيمه‌نهايي صعود کرد.


مصاف تيم‌هاي ملي آلمان و يونان در حالي از ساعت 23:15 در ورزشگاه گدانسک در حضور 36 هزار نفر تماشاگر مشتاق و حامي دو تيم آغاز شد که پيش از آن، مصاف فوق در سايه تنش‌هاي سياسي اروپا و مشکلات بوجود آمده اقتصادي براي يوناني‌ها انجام گرفت. اين حواشي زماني به اوج خود رسيد که حتي مقامات سياسي دو کشور همچون صدراعظم آلمان و نخست وزير يونان نيز از نزديک به تماشا نشستند.

بقیه در ادمه مطلب

محمدرضایی بازدید : 52 شنبه 03 تیر 1391 نظرات (0)

پيش درآمدي بر ديدار اسپانيا و فرانسه

 

ديدار دو تيم فوتبال اسپانيا و فرانسه در مرحله يک‌چهارم نهايي جام ملت‌هاي اروپا شنبه شب در اوکراين برگزار خواهد شد.

 


تيم ملي فوتبال اسپانيا شنبه شب ساعت 23:15 در دونباس آره‌نا شهر دونتسک اوکراين با قضاوت نيکولا ريزولي ايتاليايي در مرحله يک‌چهارم نهايي جام ملت‌هاي اروپا به مصاف فرانسه خواهد رفت.

ماتادورها با 2 پيروزي مقابل کرواسي و ايرلند و يک تساوي مقابل ايتاليا با 7 امتياز به عنوان صدرنشين گروه سوم به جمع 8 تيم پاياني راه يافتند.

در حالي که فرانسه با تنها 4 امتياز از 3 بازي به عنوان تيم دوم گروه چهارم حريف اسپانيا شد. اين تيم در اولين بازي خود به تساوي يک بر يک مقابل انگليس دست يافت و در دومين بازي موفق شد با نتيجه 2 بر صفر اوکراين را شکست دهد؛ فرانسه در آخرين بازي خود با نتيجه 2 بر 0 مغلوب سوئد شد.

 

بقیه در ادامه مطلب



محمدرضایی بازدید : 54 شنبه 03 تیر 1391 نظرات (0)

اسپانيا- فرانسه نبرد سخت ماتادورها با خروس ها

اسپانيايي ها به دنبال ادامه سلطه شان در دنياي فوتبال هستند ولي بايد به ياد داشت که آخرين تيمي که ماتادورها را از گردونه رقابتهاي اروپايي بيرون رانده بود، خروس ها بودند.

 

 


سايت گل- قهرمان رقابتهاي يورو2008 درحالي گام به مرحله يک چهارم پاياني يورو2012 مي گذارد که در آخرين ديدارش در مرحله گروهي با نتيجه 0-1 کرواسي را شکست داد؛هرچند که همين برد خفيف براي دل بوسکه و شاگردانش کافي بود تا به عنوان تيم صدرنشين گروه سي به مرحله حذفي راه بيابند.

اسپانيا بازيکنان يک کارته زيادي دارد که درصورتي که در بازي با فرانسه از داور کارت زرد بگيرند، در ديدار بعدي اسپانيا غايب خواهند بود: آلوارو آربلوا، جوردي آلبا، فرناندو تورس، ژابي آلونسو و خاوي مارتينس..سخت ترين تصميم دل بوسکه تصميم گيري درمورد خط حمله تيمش است؛ اينکه آيا بازهم تورس را در نوک حمله قرار دهد و يا از سيستم بازيکن شماره 9 کاذب بهره گيرد.

فرانسه در آخرين ديدارش درمرحله گروهي با دو گل مغلوب سوئد شد تا انگليس درصدر جدول گروه دي قرار گرفته و فرانسه به عنوان تيم دوم گروه صعود کرده و مقابل اسپانيا قرار بگيرد.

خروس ها دراين بازي فيليپ مکسس را دراختيار نخواهند داشت؛چرا که او در بازي با سوئد دو کارته شد و براي يک بازي از همراهي تيمش محروم خواهد بود و لوران کشيه لني جاي او را پر خواهد کرد.

به علاوه ابهامهايي هم درمورد حضور يا عدم حضور سمير نصري و ريبري درترکيب اصلي تيمشان وجود دارد.هردوي اين بازيکنان در جلسه تمريني روز 4شنبه غايب بودند ولي انتظار مي رود که در ترکيب اصلي تيمشان قرار بگيرند. يوان کاباي هم بعد از نيمکت نشيني درآخرين ديدار مرحله گروهي به ترکيب فرانسه بازخواهد گشت.ژرمي منس که در بازي با سوئد غايب بود، ممکن است به ترکيب اصلي تيم راه يابد.

 

محمدرضایی بازدید : 39 شنبه 03 تیر 1391 نظرات (0)

2012

پيروزي پرتغال مقابل چک با درخشش رونالدو

 

تيم فوتبال پرتغال با درخشش کريس رونالدو با برتري مقابل چک به مرحله نيمه نهايي جام ملت‌هاي اروپا 2012 رسيد.

 


ديدار تيم‌هاي فوتبال جمهوري چک و پرتغال ساعت 23:15 در ورزشگاه ملي شهر ورشو لهستان با قضاوت هاوارد وب انگليسي آغاز شد که در پايان پرتغالي‌ها موفق شدند با يک گل به برتري برسند و در جمع 4 تيم پاياني يورو 2012 قرار بگيرند.

نيمه اول اين ديدار با برتري پرتغالي‌ها همراه بود و کريس رونالدو در 45 دقيقه اول يک بار توپ را به تيرک دروزاه چکي‌ها کوبيد و يک موقيت تک به تک با پيتر چک را به هدر داد.

در نيمه دوم باز هم پرتغالي‌ها بهتر بازي را آغاز کردند و فشار زيادي را بر روي دروزاه حريف قرمز پوش تدارک ديدند.

يکي از فرصت‌هاي خوب شاگردان بنتو شوت ديدني و زميني کريس رونالدو بود که پيتر چک با کمک تير دروزاه ضربه رونالدو را مهار کرد تا مهاجم رئال مادريد همچنان بر روي خط بدشانسي گام بردارد.

شوت محکم ناني را هم پيتر چک برگرداند تا دروازه‌بان چک يک تنه مانع گلزني شاگردان بنتو شود.

در مقابل حملات پرتغالي‌ها، چکي‌ها خطرات جسته و گريخته‌اي را بر روي دروزاه پاتريسيو ايجاد کردند که بي‌ثمر بود.

شاگردان بنتو نيز که در نيمه دوم روي به شوت زدن از راه دور آورده بودند اين بار توسط موتينيو ضربه‌اي محکم را روانه دروزاه قرمز پوشان کردند که پيتر چک باز هم به خوبي توپ را راهي کرنر کرد.

در ادامه باز هم پرتغال توسط ناني فرصت خوبي براي بازکردن دروزاه چک داشت که ضربه او با فاصله اندک به بيرن رفت.

در دقيقه 79 پرتغالي‌ها مزد برتري خود را گرفتند. ارسال زيباي موتينيو و ضربه سر چکشي کريستيانو رونالدو بالاخره قفل دروزاه پيترچک را باز کرد تا سلسائو اروپا يک بر صفر پيش بيفتد.

در نهايت اين بازي با پيروزي پرتغالي‌ها به پايان رسيد تا ياران کريس رونالدو در مرحله نيمه نهايي به مصاف برنده بازي اسپانيا و فرانسه بروند.

ترکيب دو تيم به شرح زير است:

*جمهوري چک:

پيتر چک، گبرسيلاسي، سيوک، کادلچ، ليمبرسکي، هابشمن (پکارت 86)، پلاسيل، جيراسک، داريدا (رزک 61)، پيلار، باروش

*پرتغال:

پاتريسيو، کوئنترائو، برنو آلوز، په‌په، پريرا، موتينيو، ولوسو، ميرلس (رولاندو 88)، کريستيانو رونالدو، پوستيگا (هو گو آلميدا 40 )، ناني (کاستوديو 84)

 

محمدرضایی بازدید : 48 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (1)

Euro 2012: The Ukraine team, England v Ukraine

Getty

سایت گل - آخرین بازی های مرحله گروهی و تکمیل شدن لیست هشت تیم راه یافته به مرحله حذفی یورو 2012 با بازی های دور سوم و نهایی گروه D مسابقات مشخص می گردید. جای که انگلیس با بازی های امیدوار کننده اش باید در مقابل میزبان با انگیزه صف آرایی می کرد.

از دست ندهید

  •  

این بازی مرگ و زندگی شاگردان بلوخین بود. آنها که در اولین حضورشان در این تورنمنت معتبر سعی در خلق شگفتی داشتند. شاگردان هاجسون اما با اتمام دوره محرومیت وین رونی به تیم خطرناک تری تبدیل شده بودند. در حضور رونی انگلیس با ترکیبی شبیه سر الکس به مصاف با اوکراینی آمده بود که شوچنکو را در ترکیب اصلی نداشت.

محمدرضایی بازدید : 37 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)
Andriy Shevchenko
Getty Images
سایت گل - آندری شوچنكو' در پایان مرحله گروهی رقابت های یورو 2012 با تیم ملی اوكراین خداحافظی كرد.
مهاجم 35 ساله اوكراینی تاكنون 111 بار برای تیم ملی كشورش به میدان رفته است. او در دیدار شب گذشته مقابل انگلیس كه یك بر صفر به سود انگلیسی ها پایان یافت در نیمه های بازی جای خود را به بازیكنی دیگر داد. شوچنكو در جام جهانی 2006 كه اوكراین تا مرحله یك چهارم نهایی پیش رفت كاپیتانی این تیم را به عهده داشت و در سال 2004 هم توپ طلا گرفت. قرار است یك دیدار دوستانه برای خداحافظی او با تیم ملی اوكراین ترتیب داده شود.
محمدرضایی بازدید : 48 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

Euro 2012 : Ola Toivonen vs Philippe Mexes (Sweden vs France)

 

سایت گل – فرانسه با باخت مقابل سوئد مجبور شد در مرحله بعد به مصاف اسپانیا برود. مردان اریک همرن که حذفشان قطعی شده بود فرانسوی‌ها را از دستیابی به رتبه اول گروه ناامید کردند.

آبی‌ها در نیمه اول بسیار بد بازی کردند و در نیمه دوم هم سوئد تیم برتر میدان بود.

لوران بلان دو تغییر در ترکیب تیمش داده بود و حاتم بن‌عرفه جانشین ژرمی منز شده بود که یک اخطار تا محرومیت فاصله داشت. یان ام‌ویلا هم از مصدومیت برگشته بود و جانشین یوهان کابای شد که درگیر آسیب‌دیدگی بود.

سوئدی‌ها هم دو تغییر داشتند. راسموس الم و یوهان الماندر از ناحیه زانو و کف پا مصدوم شده بودند و اولا تویوونن و امیر بایرامی جانشین آنها شده بودند.

ادامه مطلب را بخوانید

محمدرضایی بازدید : 37 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

ابراهيموويچ: مقابل فرانسه رويايي بازي کرديم

 

کاپيتان تيم ملي فوتبال سوئد معتقد است يارانش برابر خروس‌هاي آبي بازي بسيار زيبايي را نشان دادند.

 


زلاتان ايبراهيموويچ پس از پيروزي 2 بر صفر شب گذشته مقابل فرانسه گفت:از برد مقابل فرانسوي‌ها بسيار خوشحالم. بازي خيلي خوبي به معرض نمايش گذاشتيم و من هم توانستم گلي فانتزي بزنم.



وي که تيمش در 2 بازي قبلي مقابل اوکراين و انگليس بازنده و از جام حذف شد، افزود: اگر همين بازي را در ديدارهاي قبلي ارائه مي‌کرديم، اطمينان دارم نتيجه مي گرفتيم. به نظرم مقابل فرانسوي‌ها رويايي بازي کرديم و سزاوار حذف از جام نبوديم.

محمدرضایی بازدید : 25 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

جرارد: پاسخ منتقدان را داديم


کاپيتان تيم ملي فوتبال انگليس پس از پيروزي بر اوکراين معتقد است تيم کشورش با عملکرد خود پاسخ متقدانش را داده است.


تيم ملي انگليس با تک گل وين روني توانست اوکراين را شکست دهد تا به عنوان صدرنشين گروه چهار به مرحله بعد صعود کرده و حريف ايتاليا در يک چهارم نهايي شود.



استيون جرارد در اين مورد گفت: تصور نمي‌کنم در اين ديدار بازي خوبي انجام داده باشيم ولي بازيکنان همکاري خوبي با يکديگر داشتند. کار بزرگي انجام داديم و برابر تيم خوب ميزبان يک بر صفر پيروز شديم. پيش از اين همواره از ما انتقاد مي‌شد که عملکرد خوبي نداريم ولي اکنون نسبت به اين حرف‌ها واکنش نشان داده‌ايم و بازيکنان کافي براي انجام هر کاري را داريم. زماني که از شما انتقاد مي‌شود احساس خوبي نداريد. پس از انتقادها بايد جواب منتقدان را با بازي خوبتان بدهيد. اين کاري است که ما انجام داده‌ايم.



وي در مورد ديدار با ايتاليا در دور بعد گفت: ايتاليا تيم خوبي است که بايد به آنها احترام گذاشت. اگر بتوانيم آنها را شکست دهيم، ممکن است در ادامه تورنمنت مجبور شويم با اسپانيا بازي کنيم.
 
 

 

 
 

محمدرضایی بازدید : 33 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

صعود انگليس و فرانسه از گروه D


تيم فوتبال انگليس با برتري مقابل اوکراين به عنوان تيم اول گروه چهارم راهي مرحله يک‌چهارم نهايي جام ملت‌هاي اروپا 2012 شد.


ديدار تيم‌هاي فوتبال اوکراين و انگليس ساعت 23:15 به وقت ايران در ورزشگاه دونباس آره‌نا شهر دونتسک اوکراين با قضاوت ويکتور کاساي مجارستاني برگزار شد که در نهايت شاگردان روي هاجسون با نتيجه يک بر صفر به پيروزي رسيدند.



به گزارش فارس، وين روني در ترکيب سه‌شير اولين بازي خود را در يورو پشت‌سر گذاشت و تک گل بازي را در نيمه دوم به ثمر رساند.


 
محمدرضایی بازدید : 34 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)

چهار تیم قدرتمند آلمان، دانمارک، هلند و پرتغال از ساعت 23:15 یکشنبه شب در دو شهر از اوکراین به میدان رفتند تا با انجام آخرین دور از پیکارهای گروه دوم تکلیف تیم‌های صعود کننده را مشخص کنند.

در ورزشگاه له‌ویف آلمانی‌‌ها که از دو بازی قبلی مقابل پرتغال و هلند دو برد و 6 امتیاز اندوخته کرده بودند، برابر دانمارک قرارگرفتند. ژرمن‌ها در سایه بازی هجومی خود در 45 دقیقه نخست، به گل در دقیقه 19 توسط لوکاس پودولوسکی، ستاره عضو تیم کلن رسیدند اما کرون دلی بازیکن موفق دانمارکی‌ها در یورو 2012 موفق شد در دقیقه 25 بازی را به تعادل کشاند تا دو تیم نیمه نخست را با تساوی به پایان ببرند.

در نیمه دوم پس از مدتی که دانمارکی‌ها حملات پراکنده‌ای انجام دادند، تیم آلمان بار دیگر بر بازی مسلط شد و توانست توسط راس بن‌در در دقیقه 81 گل دوم را به ثمر رساند و با 9 امتیاز به عنوان صدرنشین گروه موسوم به گروه مرگ به مرحله بعد صعود کند.

بقیه در ادامه مطلب

محمدرضایی بازدید : 46 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)

ويسنته دل بوسکه، سرمربي تيم ملي اسپانيا، ادعاي بعضي از رسانه ها در مورد توافق اين تيم با کرواسي براي کسب نتيجه 2-2 و حذف ايتاليا را به شدت رد کرد.

در صورتي که دو تيم اسپانيا و کرواسي به نتيجه تساوي پرگل دست پيدا کنند، هر دو تيم راهي مرحله بعد خواهند شد و ايتاليا از دور رقابت ها کنار خواهد رفت اما دل بوسکه تاکيد کرد که هيچ علاقه اي براي توافق با تيم حريف ندارد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من به بازي زيبا اعتقاد دارم. حتي يک ثانيه هم به چنين احتمالي فکر نمي کنم.

صحبت در مورد چنين مسائلي، آن هم بارها و بارها اصلا به سود فوتبال نيست. هرچه بيشتر در اين مورد صحبت کنيم، بيشتر توجه کساني که از فوتبال بد مي گويند را جلب مي کنيم.

من مطمئنم که کروات ها هم دقيقا همين طور فکر مي کنند. ما در مهماني فوتبال اروپا هستيم و بايد به آن احترام بگذاريم."

همزمان با ديدار امشب اسپانيا مقابل کرواسي، ايتاليا با ايرلند روبرو خواهد شد.

................................................

محمدرضایی بازدید : 44 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)

خوان ماتا، هافبک تيم ملي اسپانيا، در آستانه ديدار تيمش مقابل کرواسي در آخرين ديدار مرحله گروهي يورو 2012 اعلام کرد لوکا مودريچ خطرناک ترين بازيکن حريف است.

با توجه به اينکه اين دو بازيکن در دو تيم لندني بازي مي کنند، شناخت زيادي از يکديگر دارند.

ماتا در گفتگو با مارکا تي وي گفت:" کرواسي خيلي خوب بازي مي کند. آنها بازيکنان خوبي دارند که من آنها را از ليگ برتر مي شناسم.

لوکا مودريچ خطرناک است و ما بايد به دقت مراقب او باشيم."

ماتا که در دو ديدار گذشته براي اسپانيا به ميدان نرفت، معتقد است که شاگردان دل بوسکه مي توانند در ديدار امشب هم به پيروزي برسند و به عنوان تيم اول گروه راهي مرحله بعد شوند.

" ما براي پيروزي به ميدان مي رويم. اين کاري است که ما هميشه انجام مي دهيم

ما در فرم خوبي قرارداريم و در انتظار اين ديدار هستيم. مي دانيم که هواداران اشتياق زيادي دارند و در انتظار يک پيروزي ديگر هستند."

محمدرضایی بازدید : 40 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)

تيم ملي فوتبال اسپانيا با پيروزي يک بر صفر برابر کرواسي به عنوان صدرنشين از گروه سوم و تيم ملي فوتبال ايتاليا با شکست دادن ايرلند به عنوان تيم دوم به مرحله بعد راه پيدا کردند.

ديدار تيم‌هاي ملي اسپانيا و ايتاليا از دور سوم بازي‌هاي گروهي يورو 2012 در گروه سوم از ساعت 23.15 به وقت تهران در گدانسک آره‌نا اوکراين و به قضاوت وولفگانگ اشتارک از آلمان آغاز شد و در پايان ماتادورهاي اسپانيايي با پيروزي يک بر صفر توانستند راهي مرحله بعدي مسابقات شوند.

 

بقیه در ادامه مطلب

 

محمدرضایی بازدید : 41 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)

ديدار تيم‌هاي ملي ايتاليا و جمهوري ايرلند از دور سوم بازي‌هاي گروهي يورو 2012 در گروه سوم از ساعت 23.15 به وقت تهران در ورزشگاه مونيسيپال پوزنان واقع در لهستان و به قضاوت کونيت چاکر از ترکيه آغاز شد که در پايان ايتاليا با نتيجه 2 بر صفر ايرلند را شکست داد و به مرحله بعد راه يافت.

در دقيقه 28 بارزاگلي به دليل خطا بر روي مک گيدي با کارت زرد داور روبه‌رو شد.

در دقيقه 30 فدريکو بالزارتي با يک توپ ربايي و سانتر براي آنتونيو دي ناتاله، مهاجم ايتاليا را در موقعيت گلزني قرار داد که وي ضربه‌اي را به سمت دروازه ايرلند زد ولي شون لجر توپ را به کرنر فرستاد.

دقيقه 35 ايتاليا صاحب يک ضربه کرنر شد. آندره‌آ پيرلو کرنر را روي دروازه فرستاد تا آنتونيو کاسانو توپ را وارد دروازه ايرلند کند.

دقيقه 37 اندروز از ايرلند به دليل خطا روي پيرلو کارت زرد گرفت.

دقيقه 39 جان اوشي نيز به دليل خطا بر روي پيرلو کارت زرد گرفت.

در نيمه دوم و در دقيقه 47 ايتاليا حمله خطرناکي را روي دروازه ايرلند تدارک ديد. دي ناتاله بازهم در موقعيت گلزني قرار گرفت که توپ وي يک بار ديگر به وسيله سون لجر بلاک شد.

در دقيقه 49 بالزارتي توپي را براي کاسانو فرستاد که شوت آرام مهاجم ميلان به وسيله ريچارد دان دفع شد.

در دقيقه 57 جورجيو کييليني به دليل برخورد با کوين دويل آسيب ديد و جاي خود را به لئوناردو بونوچي داد.

دقيقه 63 ديامانتي به جاي کاسانو در ترکيب ايتاليا قرار گرفت.

ايرلند نيز در دقيقه 65 لانگ را به جاي مک گيدي وارد زمين کرد.

دقيقه 71 دانيله دروسي از ايتاليا به دليل خطا بر روي کوين دويل کارت زرد گرفت.

لوئيجي بوفون دروازه‌بان ايتاليا در دقيقه 73 با کارت زرد داور ترک روبه‌رو شد.

سرانجام در دقيقه 74 ماريو بالوتلي به جاي آنتونيو دي ناتاله در ترکيب ايتاليا قرار گرفت.

والترز در دقيقه 76 به جاز دويل در ترکيب ايرلند جاي گرفت.

در دقيقه 84 لجر از ايرلند کارت زرد گرفت.

دقيقه 86 کين از بازي بيرون رفت و کاکس وارد زمين شد.

در دقيقه 89 اندروز با دريافت کارت زرد دوم از بازي اخراج شد.

در دقيقه 90 ايتاليا صاحب ضربه کرنر شد. ديامانتي آن را روي دروازه ايرلند فرستاد و ماريو بالوتلي که به عنوان يار جانشين وارد زمين شده بود با يک ضربه فوق‌العاده دروازه حريف را باز کرد.

در پايان اين ديدار ايتاليا توانست با نتيجه 2 بر صفر ايرلند را شکست داده و به عنوان تيم دوم از گروه 3 به مرحله يک چهارم نهايي راه پيدا کند.

ترکيب ايتاليا:
بوفون، کييليني (بونوچي 57)، بالزارتي، آباته، بارزاگلي، تياگو موتا، مارکيسيو، دروسي، پيرلو، کاسانو (63 ديامانتي)، دي ناتاله (بالوتلي 74)

ترکيب ايرلند:
گيون، لجر، وارد، اوشي، دان، ويلان، مک گيدي (65 لانگ)، اندروز، داف، دويل (76 والترز)، کين (86 کاکس)

محمدرضایی بازدید : 31 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

يورو 2012

پيروزي اسپانيا با گل ديرهنگام

مدافع عنوان قهرماني با يك گل ديرهنگام از سد كرواسي گذشت.

ايسنا: اسپانيا در آخرين ديدار خود در گروه C رقابت‌هاي يورو 2012 با نتيجه يك بر صفر مقابل كرواسي به برتري رسيد و به عنوان تيم اول گروه به يك چهارم نهايي صعود كرد.

در نيمه نخست، اسپانيا تيم برتر ميدان بود و مالكيت توپ را در اختيار داشت. در مقابل بازيكنان كرواسي در نيمه زمين خود تجمع كرده بودند و سعي داشتند با بسته نگه داشتن دروازه، روي ضد حمله‌ها خطرساز باشند.

بر اساس آماري كه در پايان نيمه اول منتشر شد، اسپانيا در 68 درصد زمان بازي كنترل توپ را در اختيار داشت و كروات‌ها تنها در 32 درصد زمان مسابقه، توپ را در اختيار خود داشتند.

با اين حال، اسپانيا نتوانست از برتري خود در اين نيمه استفاده كند و در پايان 45 دقيقه، دو تيم با تساوي صفر بر صفر راهي رختكن شدند.

با شروع نيمه دوم بازي شرايط متعادل‌تري پيدا كرد. در دقيقه 59، چيزي نمانده بود كه راكيتيچ هافبك كرواسي با يك ضربه سر دروازه اسپانيا را باز كند اما كاسياس با درخشش خود دروازه تيمش را بسته نگه داشت تا بهترين فرصت گلزني دو تيم وارد دروازه نشود.

در دقيقه 87، اينيستا در حال كه خود موقعيت گلزني داشت توپ را در اختيار ناواس قرار داد و اين بازيكن نيز كار دشواري براي باز كردن دروازه بدون سنگربان كرواسي نداشت تا اسپانيا با اين گل دقايق پاياني، بازي را با برتري يك بر صفر به سود خود به پايان ببرد.

در بازي همزمان نيز ايتاليا موفق شد با دو گل از سد ايرلند بگذرد. به اين ترتيب، اسپانيا با هفت امتياز به عنوان تيم اول و ايتاليا با پنج امتياز به عنوان تيم دوم گروه C به مرحله يك چهارم نهايي اين رقابت‌ها راه پيدا كردند.

محل برگزاري مسابقه: ورزشگاه آره‌نا گدانسك لهستان

هوا: صاف، 24 درجه سانتي‌گراد، رطوبت 57 درصد

داور: وولفگانگ استارك (آلمان)

تركيب دو تيم:

كرواسي: پلتيكوسا، استرينيچ، كورلوكا، شيلدنفلد، راكيتيچ، ويدا (يلاويچ 66)، پرانييچ (پريشيچ 66)، ووكويويچ (ادواردو 81)، مودريچ، سرنا، مانژوكيچ

اسپانيا: كاسياس، پيكه، راموس، آربلوآ، آلبا، اينيستا، ژاوي، آلونسو، بوسكتس، سيلوا (فابرگاس 73)، تورس (ناواس 61)

مالكيت توپ: اسپانيا 65 در صد - كرواسي 35 درصد

محمدرضایی بازدید : 33 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)

– وین رونی مهاجم ارزنده تیم ملی انگلستان که دو بازی نخست تیمش را با محرومیت از دست داده است، با آرایش جدید موهایش سوژه ای برای رسانه هاست. رونی دور سرش را تراشیده و موهایش را بلوند کرده است. وی بازی جمعه برابر سوئد را از دست داده ولی برای بازی آخر گروهی انگلیس مقابل اوکراین میزبان قابل دسترس است.

– باز هم بالوتلی! مهاجم سرشناس و البته دردسرساز تیم ملی ایتالیا پیش از دیدار حساس تیمش با کرواسی دست در دست خانُمی ناشناس در کافه و بارهای شهر کراکوف دیده شده است. عکس های منتشر شده از وی و دختری مرموز خشم هواداران ایتالیایی را برانگیخته است.

– بدلیل رفتارهای توهین آمیز و نژادپرستانه هواداران تیم ملی روسیه برابر تیم ملی چک، فدراسیون فوتبال روسیه به پرداخت نودوشش هزار پوند جریمه نقدی محکوم شد. دیلی میل – پس از درگیری و بروز خشونت بین هواداران لهستان و روسیه و استفاده پلیس ضدشورش لهستان از گلوله های پلاستیکی و گاز اشک آور برای متفرق کردن طرفداران دو تیم، بیش از صد تن دستگیر شدند. این حادثه پیش از بازی لهستان و روسیه در شهر ورشو اتفاق افتاده است.

– جک ویلشر هافبک ارسنال و تیم ملی انگلستان که بدلیل مصدومیت از یورو ۲۰۱۲ جا مانده، شکایتی برای پلیس لندن تنظیم کرده است. شخصی با استفاده از حساب کاربری ویلشر مدعی شده که وی از ماده مخدر کوکائین استفاده کرده است.

– گریگوری سورکیس، رئیس اتحادیه فوتبال اوکراین رسانه های انگلستان را متهم به بزرگنمایی نژادپرستی در یورو ۲۰۱۲ کرده است. وی مدعی است که تیم ملی انگلیس بدلیل نژادپرستی ریو فردیناند را از تیم ملی کنار گذاشته است. (اشاره به مشکل فردیناند و تری و عدم دعوت از ریو به تیم ملی انگلستان)

– لوکا مودریچ هافبک خلاق کرواسی که مد نظر چند باشگاه بزرگ اروپایی قرار گرفته است، اعلام کرد که از علاقمندی این تیم ها اطلاع دارد ولی از زندگی در لندن (تاتنهام) لذت می برد.

– روی هاجسن سرمربی تیم ملی انگلستان برای احیای روحیه اعضای تیم، اجازه داده تا اعضای خانواده بازیکنان برای دیدن عزیزانشان به اردوی انگلیس ملحق شوند. این مجوز درست نقطه مقابل فابیو کاپلوست که پیش از این ملاقات همسر و دوستان مونث بازیکنان را در طول یک تورنمنت ممنوع کرده بود.

- ایناتسیو آباته در تمرینات ایتالیا به خاک و خون کشیده شد! مدافع ۲۵ ساله روسونری تیم ملی ایتالیا که این روزها در رقابت های یورو ۲۰۱۲ حضور دارد، در برخورد با دیگر هم تیمی روسونری خود در تیم ملی ایتالیا، آنتونیو نوچرینو، دچار پارگی صورت خود شده.

– دنی ولبک ستاره جوان تیم ملی انگلیس ابراز امیدواری کرد که بازگشت وین رونی به تیم و خودش برای پیشرفت بیشتر کمک کند.

– جمعه تیم ملی انگلستان و سوئد با یکدیگر دیدار خواهند کرد. سوئدی ها از ۱۹۶۸ تاکنون نزدیک به ۴۴ سال است که انگلوساکسون ها را نتوانستند ببرند!
محمدرضایی بازدید : 34 جمعه 26 خرداد 1391 نظرات (0)

210 سيلي يك ناشناس به صورت مسي

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از شبکه تلویزیونی ال. تی. ۳، یک مرد ناشناس که صورت خود را با پارچه پوشانده بود، یک روز گذشته به لیونل مسی، در رستورانی در شهر رزاریو حمله کرد و با دست خود به صورت وی سیلی زد.
مطابق این گزارش ستاره تیم ملی آرژانتین که سال گذشته عنوان بهترین بازیکن سال را کسب کرد، هفته گذشته با انجام بازی نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچستریونایتد وکسب موفقیت در این رقابت ها ، به کار خود در فصل ۲۰۱۱- ۲۰۱۰ خاتمه داد.

او همراه با ۲دوست خود و بدون محافظ در رستورانی مشغول صرف شام بود که با این اتفاق روبه‌رو شد. این گزارش می افزاید فرد خاطی که هنوز هویتش فاش نشده، توسط پلیس دستگیر شد. مسی نیز در این حادثه با آسیب جدی به وی وارد نشد،‌اما ستاره آرژانتینی بعد از این اتفاق رستوران را خیلی سریع ترک کرد.

محمدرضایی بازدید : 41 جمعه 26 خرداد 1391 نظرات (0)

328 قرارداد 4 ميليوني نايك با مسي

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از مارکا اسپانیا، لیونل مسی که پس از اردوی آرژانتین، خود را برای تعطیلاتی چند روزه با هماهنگی باشگاه بارسلونا آماده می‌کند به‌صورت تلفنی از مقامات نایک عذرخواهی کرد و در نهایت هم نتوانست حتی برای دقایقی در مراسم پرهزینه نایک حضور داشته باشد.

علت عدم صبوری نایک برای بازگشت مسی تلاش پشت پرده اما افشا شده آدیداس است که می‌کوشید با مسی قرارداد همکاری ۱۰ ساله منعقد کند؛ اما با قرارداد امضا شده توسط وکیل مسی باید منتظر همکاری این بازیکن جوان و بزرگ با نایک در حداقل ۵ سال آینده باشیم.
نایک حامی مالی بارسلونا است و حفظ مسی در سیطره این کمپانی بسیار ارزشمند محسوب می‌شود.

محمدرضایی بازدید : 39 جمعه 26 خرداد 1391 نظرات (1)

59 مسي تهديد به مرگ

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از مارکا اسپانیا، چند روزنامه آرژانتینی با دریافت نامه‌ای مشابه از یک باند قدیمی متوجه تهدید مسی به مرگ شده و این مسئله را ضمن نکوهش این فرایند به فضای رسانه‌ها کشاندند.

تیم ملی آرژانتین تنها از مسی تشکیل نشده اما مردم این کشور از ستاره بارسلونا که بدون شک نقشی اساسی در موفقیت‌های بارسا داشته و دارد انتظار بیشتری دارند.

آرژانتین در هر دو بازی برگزار شده از مرحله گروهی به تساوی تن داده و در سومین دیدار از این مرحله باید مقابل کاستاریکا صف آرایی کند.

عملکرد ضعیف لیونل مسی در لباس ملی از یک طرف و ماجرای نخواندن سرود ملی آرژانتین در بازی با کلمبیا از سوی دیگر مزید بر علت شده تا وی به شدت تحت فشار باشد.

مسی در جریان بازی آرژانتین برابر کلمبیا سرود ملی کشورش را نخوانده و انتشار فیلم این لحظات در رسانه‌های تصویری و سایت‌های خبری آرژانتین خشم مردم را در پی داشته است.

محمدرضایی بازدید : 39 جمعه 26 خرداد 1391 نظرات (0)

356 ثروتمندترین فوتبالیست‌های جهان

در تازه ترین لیست ثروتمندترین ورزشکاران جهان که هر ساله با نام “۵۰ خوش شانس” با نظرسنجی از رسانه های آمریکا انتشار می یابد، بهترین گلف بازان جهان به همراه مرد شماره ۳ تنیس جهان در رده های اول تا سوم جهان قرار دارند.

تایگر وودز با درآمدی در حدود ۴۱میلیون پوند که نسبت به دو سال قبل با ۱۸ میلیون پوند کاهش روبرو بوده، در صدر جدول قرار دارد و “فیل میکلسون” گلف باز شماره دو جهان در رده بعدی قرار دارد. همچنین راجر فدرر مرد شماره ۳ تنیس جهان با ۳۴میلیون پوند درآمد در رده سوم جای گرفته است.

اما در بین فوتبالیست‌ها لیونل مسی ستاره تیم بارسلونا رده اول را در اختیار دارد و کریستیانو رونالدو رقیب مادریدی اش در رده دوم قرار دارد. همچنین وین رونی از منچستریونایتد که در رده بندی کلی رتبه هجدهم را در اختیار دارد، بالاتر از دیوید بکام که در رده ۲۳ قرار دارد و همواره در بین بالاترین ها قرار داشته، جای گرفته است. پس از بکام در بین فوتبالیست های شاغل در لیگ برتر کارلوس ته‌وز و فرانک لمپارد در رده های بعدی قرار دارند.

محمدرضایی بازدید : 44 جمعه 26 خرداد 1391 نظرات (1)
چهار بازیکن جدید بارسا، سال را با شکل های بسیار خوبی به پایان رسانده اند و در طی تنها چند ماه، بازیکنان کلیدی تیم فرنک رایکارد شده اند.

تیم اول بارسا سال را با چهار چهره جدید به پایان رساند؛ بنابرین اکنون زمان ارزیابی چند ماه اولیه تیری آنری، اریک آبیدال، یایا توره و گابی میلیتو به عنوان آبی و اناری ها فرا رسیده است. چهار بازیکنی که برای خود در ترکیب اولیه تیم فرانک رایکارد جایگاهی را ایجاد کرده اند.

برای مشاهده تصویر در اندازه واقعی کلیک کنید

شماره 14 بارسا

آنری با وجود آسب دیده گی اش که از آرسنال به همراه خود داشت، خوب بازی می کند و یکی از معدود بازیکنان بارسا است که در هر سه رقابت، گلزنی کرده است. شماره 14 در مجموع 12 بازی لیگ حضور داشته است (در 11 بازی از ابتدا در زمین حضور داشته است) که با احتساب هت تریکش در مقابل لوانته، در این بازی ها، 5 گل به ثمر رسانده است. آنری در لیگ قهرمانان و در طول 360 دقیقه ای که بازی کرده است، 2 گل به ثمر رسانده است. در آخر، گلزن فرانسوی با گلی که مقابل آلکویانو و در جام پادشاهی بازی کرد، 45 دقیقه ای که در این مصاف بازی کرده بود را به پایان رساند.

آبیدال – دفاع کامل جدید

اریک آبیدال یک بازیکن بین المللی و فرانسوی دیگر است که در ابتدای این فصل به اف سی بارسلونا پیوست. آبیدال یک دفاع کنار است، اما نشان داده است که قابلیت بازی در مرکز دفاع را نیز دارد. او با حضورش جناح چپ را که در آن هیچ رقیبی ندارد، مشتعل کرده است.
این بازیکن از لیون، چهارمین بازیکنی است که بیشترین دقائق را برای بارسا بازی کرده است، واقعیتی که اثبات می کند، دفاع فرانک رایکارد به او بستگی دارد. آبیدال نیز نقش مهمی در لیگ قهرمانان داشته است، رقابتی که طی آن در 5 مسابقه بازی کرده است و در تمامی آن ها از ابتدا در ترکیب حضور داشته اشت. در جام حذفی او با آمدن به عنوان یک جانشین و بازی برای 27 دقیقه، نقش با احتیاط تری داشت. آبیدال یک دفاع قوی است، پر تکاپو است، اما سالم بازی می کند و در طی تمامی این سه رقابت، تنها دو کارت زرد گرفته است.

خط میانی با توره

با آمدن یایا توره و به لطف بازی تکنیکی و منسجم این بازیکن، خط هافبک دفاعی بارسا استوار تر شده است. شماره 24 در مجموع در 14 بازی لیگ، که در تمام آن ها از ابتدا بازی را شروع کرده است، برای بارسا توپ زده است. او در مقابل اتلتیک بیلبائو یک گل به ثمر رسانده است و 4 کارت زرد گرفته است. بازی خوب و موقعیت سنجی او باعث شده است که فرنک رایکارد از او در تمام رقابت ها استفاده کند. در لیگ قهرمانان او در سه بازی و با مجموع 280 دقیقه حضور داشته است و در جام پادشاهی، هافبک آفریقایی در طول تمام مسابقه مقابل آلکویانو حضور داشت.

میلیتو دفاع را نیرومند می کند

برادر جوان تر از برادران میلیتو به طور واضح در 20 بازی که در طی لیگ و لیگ قهرمانان حضور داشته است؛ نشان داده است که مرکز دفاع تقریبا نفوذ ناپذیر است. گابی میلیتو یک انتخاب مسلم دیگر برای مربی هلندی است. در لیگ، «مارشال» 15 مسابقه را برای بارسا بازی کرده است که در 14 تای آن ها از ابتدا حضور داشته است و گلزنی اش را با گلی مقابل رکرتیوو اوئلوا در نیوکمپ آغاز کرد. بازیکن آرژانتینی در نهایت 3 کارت زرد دریافت کرده است. در لیگ قهرمانان میلیتو در 5 مسابقه، در مجموع 456 دقیقه بازی کرده است.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
به نام خدایی که مسی رو آفرید تا کیریستین بی سرور نماند! سلام دوست عزیز ممنون که به وبلاگ من سر زدی .اسم من محمد هست و14 سالمه. این وبلاگ رو مخصوص بارسایی ها و اونایی که عشق مسی هستند ساختم و به رئالی ها هشدار میدم که به این وب سر نزند چون چیزایی داره که ممکن هست ناراحت بشن.من با تبادل لینک موافقم بهم تو قسمت نظر ها پیام بده تا لینکتون کنم.راستی تو نظر سنجی ها هم شرکت کنید............ ........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ............WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ............WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ............WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ............WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ............WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 394
  • بازدید کلی : 5,035
  • کدهای اختصاصی


    ابزار نمایش رتبه گوگل یا پیج رنک , . , .

    كد تقويم


    k2cod go Up

    دیکشنری آنلاین

    دیکشنری آنلاین

    تماس با ما
    کد تماس با ما


    برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


    کد گالری

    تماس با ما
    کد تماس با ما

    ابزار نمایش اوقات شرعی

    کد اوقات شرعی


    قالب میهن بلاگ تقویم جلالی

    مترجم سایت

    مترجم سایت

    کد نمایش آی پی

    کد نمایش آی پی

    Google

    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت

    جست و جوی گوگل

    جست و جوی گوگل

    statistics

    قالب وبلاگ

    آمارگیر وبلاگ

    آپلود نامحدود عکس و فایل

    آپلود عکس


    آپلود عكس

    آپلود عكس

    mouse code

    كد ماوس

    نیت کنید و اشاره فرمایید

    قالب میهن بلاگ

    فال حافظ

    .

    فال عشق

    فال عشق


    فال انبیاء

    فال انبیاء

    قالب میهن بلاگ

    طالع بینی هندی

    ..

    طالع بینی ازدواج

    .

    دانستنی ها

    دانستنی ها

    .

    حدیث تصادفی

    حدیث تصادفی

    .

    عاشقانه تصادفی

    عاشقانه تصادفی

    .

    پیامک تصادفی

    پیامک تصادفی

    این صفحه را به اشتراک بگذارید
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولزابزار به اشتراک گذاری مطالب
    قالب وبلاگ و ابزار
    ابزار چک کردن ادرس سایت
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولزکد جملات په نه په برای وبلاگ
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

    ابزار نمایش شعر تصادفی از شاعران برای وبلاگ و سایت

    شعر تصادفی

    ابزار و قالب وبلاگبیست تولزکد تلوزیون انلاین

    دریافت کد بارش قبل از بالای وبلاگ

    20Tools-ابزار و قالب وبلاگبیست تولز-بیست تولز-کد بارش قلب از وبلاگ
    Digital Clock - Status Bar

    مرجع وبلاگ نویسان جوان

    مرجع وبلاگ نویسان جوان

    ابزار و قالب وبلاگبیست تولزقفل راست کلیک

    ..::Avrin-Online::..