loading...
فقط مسی
محمدرضایی بازدید : 61 پنجشنبه 09 شهریور 1391 نظرات (0)
دانلود گل های بازی بارسلونا 3 - 2 رئال مادرید/دور رفت سوپر جام اسپانیا

| دانلود از لینک اختصاصی وبلاگ |



این بازی که از دور رفت رقابت های سوپر جام باشگاه های اسپانیا برگزار شد با نتیجه

3 بر 2 به نفع بارسلونا به پایان رسید.گلهای این بازی را رونالدو و دی ماریا ، برای رئال و

پدرو گونزالس ، لیونل مسی و ژاوی هرناندز برای بارسلونا به ثمر رساندند.

هم اکنون می توانید این گل ها را در یک کلیپ و در غالب یک فایل فشرده از این وبلاگ

دریافت کنید.



مدت:2:30

حجم:9 MB

رمز فایل:www.fc-messi.blogfa.com

دانلود
محمدرضایی بازدید : 55 پنجشنبه 09 شهریور 1391 نظرات (0)
مورینیو :ترجیح می‌ دهم سوپر جام اسپانیا را ببازم

 

مورینیو :ترجیح می‌ دهم سوپر جام اسپانیا را ببازم

 

 

مورینیو :ترجیح می‌ دهم سوپر جام اسپانیا را ببازم

 

مورینیو :ترجیح می‌ دهم سوپر جام اسپانیا را ببازم

مورینیو :ترجیح می‌ دهم سوپر جام اسپانیا را ببازم

مادرید- 'خوسه مورینیو' سرمربی‌ تیم فوتبال رئال مادرید گفت كه در حال حاضر ترجیح می‌ دهم همانند فصل گذشته سوپرجام را ببازم اما قهرمان لیگ اسپانیا شوم .

مورینیو :ترجیح می‌ دهم سوپر جام اسپانیا را ببازم

به گزارش ایرنا ، وی روز چهارشنبه در مصاحبه مطبوعاتی پیش از برگزاری بازی رفت سوپرجام كه روز پنجشنبه در ورزشگاه نیوكمپ بارسلونا برگزار می شود، افزود: سوپرجام تاثیری در قهرمانی لیگ ندارد و اگر بتوانم انتخاب كنم ترجیح می‌ دهم در سوپر جام شكست بخورم ولی در لیگ پیروز شوم .

مورینیو ادامه داد :اگر باخت در سوپرجام یك انگیزه برای پیروزی در لیگ است من آن را امضا می‌ كنم اما فكر نمی‌ كنم چنین باشد و تاثیری نیز در آن ندارد.

وی تصریح كرد: در بین چهار جامی كه در آن بازی می‌كنیم ، سوپرجام كم اهمیت ترین آنها است .

سر مربی‌ رئال مادرید در عین حال گفت: هر وقت با بارسلونا روبرو می‌ شویم خواهان پیروزی بر آنها هستم چون بین باشگاه های رقیب همیشه آرزوی غلبه بر تیم مقابل وجود دارد حتی اگر بازی آنها، یك دیدار تابستانی باشد.

وی در پاسخ به اینكه بارسلونای جدید 'تیتو ویلانووا' سر مربی‌ كاتالان ها را چگونه ارزیابی می‌ كند؟، اظهارداشت:برای من، بارسلونا، بارسلونا است و بس ، نه گواردیولا است و نه ویلانووا ، فقط بارسلونا است .

مورینیو افزود :بارسلونای فصل جدید تقریبا همان بارسلونای فصل گذشته اما با روش خود است كه می‌ تواند فرق كرده باشد زیرا هیچگاه دو مربی‌ شبیه هم نیستند.

وی خاطرنشان كرد: اگرچه حتما تیم ویلانووا با گواردیولا در مواردی تفاوت خواهد داشت اما برای من، همان بارسلونای همیشگی‌ است؛ تیمی با كیفیت و با بازیكنان خوب كه فرق‌ زیادی بین حال و گذشته آنها نمی‌ بینم .

مورینیو گفت كه پیروزی رئال مادرید بر بارسلونا در ماه آوریل فصل گذشته به این دلیل بود كه تیمش خوب بازی كرد.

وی یادآور شد: ما هرگاه به مصاف بارسلونا رفته ایم هم سطح با آنها بوده ایم. به همین دلیل، گاهی‌ وقت ها به نتیجه تساوی دست می‌ یابیم و برخی‌ وقتها هم با نتیجه دو بر یك پیروز می شویم یا می بازیم.

مورینیو در باره سلطه بارسلونا بر فوتبال در سالهای اخیر گفت:وقتی‌ كه یك تیم نتواند دو سال پی در پی جام قهرمانی اروپا را ببرد، نمی‌ توان از سلطه و هژمونی اش صحبت كرد .

سر مربی‌ رئال مادرید در مورد وضعیت جسمانی‌ شاگردانش برای بازی امروز در مقابل بارسلونا اطمینان داد كه پس از پایان فصل گذشته از میزان دیدارهایی كه بازیكنانش انجام می‌ دهند با خبر بوده است و در این رابطه ناله و زاری هیچ ارزشی ندارد .

این بازی ساعت 22 و 30 دقیقه به وقت اسپانیا - 1 بامداد به وقت تهران- میان رئال مادرید به عنوان قهرمان فصل گذشته لالیگا و بارسلونا، قهرمان جام حذفی این كشور برگزار می شود.

شود.

محمدرضایی بازدید : 60 پنجشنبه 09 شهریور 1391 نظرات (0)

ال‌کلاسیکوی برگشت سوپرجام فوتبال اسپانیا بین تیمهای بارسلونا و رئال مادرید فردا شب با معرفی قهرمان در برنابئو برگزار می‌شود.

به گزارش فارس،دیدار برگشت سوپر جام فوتبال اسپانیا میان رئال مادرید و بارسلونا فرداشب 22:30 به وقت محلی (بامداد پنج‌شنبه، یک بامداد به وقت تهران) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد و دو تیم با شرایط کاملا متفاوت به جدال با یکدیگر خواهند پرداخت.
مادریدی‌ها در شرایطی میزبانی از کاتالان‌ها را برعهده خواهند داشت که شروع ناامیدکننده‌ای در 3 بازی ابتدایی فصل خود داشته‌‌اند.
شاگردان مورینیو در دیدار‌های خود مقابل والنسیا، بارسا و ختافه تنها یک تساوی بدست آورد‌ه‌اند‌ تا در 39 سال اخیر بدترین شروع فصل خود را داشته باشند.
آقای خاص نیز در طول 12 فصل گذشته پس از حضور در پورتو، چلسی، اینتر و رئال، تاکنون چنین آغاز تلخی در پرونده کاری خود نداشته است.
در نقطه مقابل بارسای جدید با هدایت تیتو ویلانووا در 3 بازی پشت‌سر گذاشته 3 پیروزی بدست آورده و تیم او از نظر روحی در شرایط مطلوبی به سر می‌برد. هر چند هنوز کاتالان‌ها بازی‌های روتین و چشم‌نواز فصل‌های اخیر را به نمایش نمی‌گذارند اما همچنان می‌توان این تیم را به عنوان برترین تیم‌ فوتبال جهان معرفی کرد.
کاتالان‌ها هفته گذشته در دیدار رفت در ورزشگاه نیوکمپ با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسیده‌اند و امیدوارند بتوانند برتری خود را در پایتخت اسپانیا هم حفظ کنند و اولین جام قهرمانی فصل خود را با هدایت تیتو ویلانووا بالای سر ببرند.
رئال نیز با توجه به 2 گلی که در نیوکمپ به ثمر رسانده امید بالایی برای جبران نتیجه دارد. بدون شک بازی فردا برای خوزه مورینیو حیثیتی خواهد بود. آقای خاص که عنوان کرده سوپرجام یکی از کم‌ اهمیت‌ترین جام‌های فوتبال اسپانیا است، بدون شک بازی فردا را بسیار جدی خواهد گرفت و قطعا نشان خواهد داد این جام آنقدرها هم که او مطرح کرده، کم اهمیت نخواهد بود و تیمش برای رسیدن به قهرمانی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
همچنین مورینیو، که پیش از این سایه سنگین پپ گواردیولا را بالای سر خود می‌دید و در نهایت موفق شد این مربی را شکست دهد، نمی‌خواهد شاهد ظهور «گواردیولای» دیگری باشد و می‌خواهد در دومین رویارویی با «تیتو» طعم تلخ شکست را به این مربی بچشاند.«مو» بیش از پیش تحت فشار رسانه‌ها و هواداران مادریدی قرار دارد و پیروزی در جدال با مهمترین رقیب رئال و کسب عنوان قهرمانی در یکی از کم‌اهمیت‌ترین جام‌های اسپانیا! می‌تواند به طور کامل این تیم را از فشار خارج کند.
فردا شب ال‌کلاسیکوی حساس و بیادماندنی دیگری را در برنابئو شاهد خواهیم بود و باید دید که در نهایت سوپر جام اسپانیا به چه تیمی خواهد رسید.مورینیو می‌تواند پس از 2 قهرمانی که با رئال آورده( لالیگا، کوپا دل‌ری) در بدست آورده جام قهرمانی هت‌تریک کند یا اینکه تیتو ویلانووا اولین عنوان قهرمانی خود را با بارسلونا بدست خواهد آورد.

در 253 دیدار رودرروی تیم های بارسلونا و رئال مادرید که 219 دیدار آن به صورت رسمی بوده است ، بارسا 105 بار پیروز شده و سهم رئال نیز 91 برد بوده است.در این دیدارها رئال 408 گل و بارسلونا 436 گل به ثمر رسانده اند.
در فصل جاری علاوه بر دو دیدار سوپرجام ، دیدارهای ال کلاسیکو در لیگا روزهای 13 اکتبر 2012 و 3 مارس 2013 نیز برگزار می شود.

محمدرضایی بازدید : 41 شنبه 03 تیر 1391 نظرات (2)

يواخيم لو: آلمان بهترين تيم يورو نيست


سرمربي تيم ملي فوتبال آلمان گفت: قبول ندارم که در شرايط فعلي ما بهترين تيم جام ملت‌هاي 2012 اروپا هستيم.

به گزارش فارس، يواخيم لو که تيمش بامداد امروز(يکشنبه) با کسب پيروزي 4 بر 2 مقابل يونان، به مرحله نيمه نهايي يورو 2012 صعود کرد، اظهار داشت: مقابل يونان نمايش خيره‌کننده‌اي داشتيم. به عنوان مسئول فني تيم از اين برد خيلي خوشحالم. به راستي سزاوار کسب اين نتيجه بوديم. بخصوص که از ابتدا لياقت مطلق خود را براي کسب برد نشان داديم. در جريان بازي بارها صاحب موقعيت صددرصد گل شديم. مقابل يونان که دفاعي مستحکم داشت، بعد از دريافت گل تساوي،‌به خوبي جريان بازي را مديريت کرديم که همين باعث تداوم بازي عالي ما تا پايان مسابقه شد. ضمن آنکه به ندرت توپ ها را از دست داديم و کمتر نيز اشتباه کرديم.

بقیه در ادامه مطلب


 

 




 

محمدرضایی بازدید : 59 شنبه 03 تیر 1391 نظرات (0)

مسي: حرفي براي گفتن ندارم

 

ستاره آبي ـ اناري‌ها در واکنش به اين سوال که چرا هواداران در رقابت‌هاي يورو 2012 نام او را در ديدارهاي پرتغال صدا مي‌زنند، حاضر به پاسخگويي نشد .

 


اگر چه ليونل مسي در رقابت‌هاي يورو 2012 حضور ندارد، اما در بازي‌هاي پرتغال نام او طنين انداز ورزشگاه‌ها است و تماشاگران حريف براي بر هم زدن تمرکز کريستيانو رونالدو در هر جايي که او را ببيند نام مسي را فرياد مي‌زنند.

مسي در نشستي خبري پيش از بازي خيريه ياران مسي با ستارگان جهان فوتبال درباره اين سوال که چرا تماشاگران نام او را صدا مي‌زنند، حاضر به پاسخگويي نشد و گفت: نمي‌خواهم در اين باره صحبت کنم.

بهترين بازيکن سه سال اخير فوتبال جهان درباره آينده خود در بارسلونا، گفت: بارسلونا خانه من است. اميدوارم که در اين تيم به فوتبال خود پايان دهم. تصور نمي‌کنم که روزي خود را با پيراهن رئال مادريد ببينم.

مسي درباره رفتن گوآرديولا از بارسلونا و انتخاب ويلانوا به عنوان جانشين وي گفت: رفتن گوآرديولا ما را ناراحت کرد. انتظار نداشتم که او تيم را ترک کند، اما به هر حال اين تصميم او بود و بايد به آن احترام گذاشت. درباره ويلانوا هم بايد بگويم که از انتخاب او خوشحال شدم، چرا که او به خوبي بر شرايط تيم احاطه دارد و سبک بازي ما را تغيير نخواهد داد.

مسي درباره عملکرد خوب خود در بازي‌هاي اخير آرژانتين گفت: از اين که توانستم مقابل برزيل هت تريک کنم خوشحالم. دوست دارم با تيم ملي کشورم به موفقيت‌هاي زيادي دست يابم. خوشبختانه در بازي‌هاي اخير نمايش خوبي داشته‌ام و اميدواريم که به آن ادامه دهم.

 

محمدرضایی بازدید : 42 شنبه 03 تیر 1391 نظرات (0)

کاسياس: خاطرات بدي از فرانسه دارم

 

کاپيتان تيم ملي فوتبال اسپانيا و رئال مادريد ابراز اميدواري کرد که تيمش بتواند فرانسه را شکست دهد تا خاطرات تلخ او از اين تيم از ذهن پاک شود.

 


به گزارش ايسنا، اسپانيا مدافع عنوان قهرماني امشب در ديداري بسيار حساس به مصاف فرانسه مي‌رود.

ايکر کاسياس سنگربان اسپانيا اعتراف کرد که فرانسه جدي‌ترين و سرسخت‌ترين رقيب آن‌ها در اين مرحله است.

کاسياس که در ديدار مقابل کرواسي نمايش خيره کننده‌‌اي داشت، گفت: خاطرات تلخي از ديدارهاي مقابل فرانسه دارم. آن‌ها در جام جهاني 2006 در مرحله يک هشتم نهايي سه بر يک به پيروزي رسيدند و باعث وداع ما از جام شدند. در يورو 2000 هم در مرحله يک چهارم نهايي ما را حذف کردند. درست است که شرايط ما تغيير کرده و الان تيم بسيار خوبي هستيم، اما با اين حال نبايد فرانسه را دست کم گرفت. اين را قبول دارم که فرانسه تيمي جوان و در حال شکل گيري است، اما بازيکنان جوان اين تيم مي‌توانند بسيار خطرناک باشند.

وي افزود: فرانسه با بازيکنان خوبي همچون بنزما، ريبري، نصري و هوگو لوئيس از شانس‌هاي اصلي قهرماني است. اين تيم همچنين مربي بسيار خوبي همچون لوران بلان را بر روي نيمکت دارد. بنابراين بازي بسيار سختي را مقابل اين تيم پيش‌رو داريم.

کاسياس درباره کريم بنزما هم تيمي‌اش در رئال مادريد که شانس اول گلزني فرانسه در ديدار امشب است، گفت: اميدوارم که امشب شب درخشش بنزما نباشد (با خنده). بنزما مهاجم بسيار خوبي است. او بعد از اين که از ليون به رئال مادريد آمد، در ابتدا نتوانست انتظارات را برآورده کند، اما در حال حاضر در شرايط بسيار خوبي به سر مي‌برد.

وي افزود: وقتي جام جهاني آفريقاي جنوبي را بالاي سر برديم، گريه کردم. لحظه وصف ناپذيري بود. اميدوارم که جام يورو 2012 را هم بالاي سر بريم. قهرماني براي ما اصلا غافلگير کننده نيست.

 

محمدرضایی بازدید : 45 شنبه 03 تیر 1391 نظرات (0)

صعود مقتدرانه ژرمن‌ها به نيمه نهايي


تيم ملي فوتبال آلمان با وجود مسائل سياسي پيش آمده در حاشيه ديدار با يونان به برتري پرگل 4 بر 2 رسيد و به مرحله نيمه‌نهايي صعود کرد.


مصاف تيم‌هاي ملي آلمان و يونان در حالي از ساعت 23:15 در ورزشگاه گدانسک در حضور 36 هزار نفر تماشاگر مشتاق و حامي دو تيم آغاز شد که پيش از آن، مصاف فوق در سايه تنش‌هاي سياسي اروپا و مشکلات بوجود آمده اقتصادي براي يوناني‌ها انجام گرفت. اين حواشي زماني به اوج خود رسيد که حتي مقامات سياسي دو کشور همچون صدراعظم آلمان و نخست وزير يونان نيز از نزديک به تماشا نشستند.

بقیه در ادمه مطلب

محمدرضایی بازدید : 52 شنبه 03 تیر 1391 نظرات (0)

پيش درآمدي بر ديدار اسپانيا و فرانسه

 

ديدار دو تيم فوتبال اسپانيا و فرانسه در مرحله يک‌چهارم نهايي جام ملت‌هاي اروپا شنبه شب در اوکراين برگزار خواهد شد.

 


تيم ملي فوتبال اسپانيا شنبه شب ساعت 23:15 در دونباس آره‌نا شهر دونتسک اوکراين با قضاوت نيکولا ريزولي ايتاليايي در مرحله يک‌چهارم نهايي جام ملت‌هاي اروپا به مصاف فرانسه خواهد رفت.

ماتادورها با 2 پيروزي مقابل کرواسي و ايرلند و يک تساوي مقابل ايتاليا با 7 امتياز به عنوان صدرنشين گروه سوم به جمع 8 تيم پاياني راه يافتند.

در حالي که فرانسه با تنها 4 امتياز از 3 بازي به عنوان تيم دوم گروه چهارم حريف اسپانيا شد. اين تيم در اولين بازي خود به تساوي يک بر يک مقابل انگليس دست يافت و در دومين بازي موفق شد با نتيجه 2 بر صفر اوکراين را شکست دهد؛ فرانسه در آخرين بازي خود با نتيجه 2 بر 0 مغلوب سوئد شد.

 

بقیه در ادامه مطلب



محمدرضایی بازدید : 54 شنبه 03 تیر 1391 نظرات (0)

اسپانيا- فرانسه نبرد سخت ماتادورها با خروس ها

اسپانيايي ها به دنبال ادامه سلطه شان در دنياي فوتبال هستند ولي بايد به ياد داشت که آخرين تيمي که ماتادورها را از گردونه رقابتهاي اروپايي بيرون رانده بود، خروس ها بودند.

 

 


سايت گل- قهرمان رقابتهاي يورو2008 درحالي گام به مرحله يک چهارم پاياني يورو2012 مي گذارد که در آخرين ديدارش در مرحله گروهي با نتيجه 0-1 کرواسي را شکست داد؛هرچند که همين برد خفيف براي دل بوسکه و شاگردانش کافي بود تا به عنوان تيم صدرنشين گروه سي به مرحله حذفي راه بيابند.

اسپانيا بازيکنان يک کارته زيادي دارد که درصورتي که در بازي با فرانسه از داور کارت زرد بگيرند، در ديدار بعدي اسپانيا غايب خواهند بود: آلوارو آربلوا، جوردي آلبا، فرناندو تورس، ژابي آلونسو و خاوي مارتينس..سخت ترين تصميم دل بوسکه تصميم گيري درمورد خط حمله تيمش است؛ اينکه آيا بازهم تورس را در نوک حمله قرار دهد و يا از سيستم بازيکن شماره 9 کاذب بهره گيرد.

فرانسه در آخرين ديدارش درمرحله گروهي با دو گل مغلوب سوئد شد تا انگليس درصدر جدول گروه دي قرار گرفته و فرانسه به عنوان تيم دوم گروه صعود کرده و مقابل اسپانيا قرار بگيرد.

خروس ها دراين بازي فيليپ مکسس را دراختيار نخواهند داشت؛چرا که او در بازي با سوئد دو کارته شد و براي يک بازي از همراهي تيمش محروم خواهد بود و لوران کشيه لني جاي او را پر خواهد کرد.

به علاوه ابهامهايي هم درمورد حضور يا عدم حضور سمير نصري و ريبري درترکيب اصلي تيمشان وجود دارد.هردوي اين بازيکنان در جلسه تمريني روز 4شنبه غايب بودند ولي انتظار مي رود که در ترکيب اصلي تيمشان قرار بگيرند. يوان کاباي هم بعد از نيمکت نشيني درآخرين ديدار مرحله گروهي به ترکيب فرانسه بازخواهد گشت.ژرمي منس که در بازي با سوئد غايب بود، ممکن است به ترکيب اصلي تيم راه يابد.

 

محمدرضایی بازدید : 39 شنبه 03 تیر 1391 نظرات (0)

2012

پيروزي پرتغال مقابل چک با درخشش رونالدو

 

تيم فوتبال پرتغال با درخشش کريس رونالدو با برتري مقابل چک به مرحله نيمه نهايي جام ملت‌هاي اروپا 2012 رسيد.

 


ديدار تيم‌هاي فوتبال جمهوري چک و پرتغال ساعت 23:15 در ورزشگاه ملي شهر ورشو لهستان با قضاوت هاوارد وب انگليسي آغاز شد که در پايان پرتغالي‌ها موفق شدند با يک گل به برتري برسند و در جمع 4 تيم پاياني يورو 2012 قرار بگيرند.

نيمه اول اين ديدار با برتري پرتغالي‌ها همراه بود و کريس رونالدو در 45 دقيقه اول يک بار توپ را به تيرک دروزاه چکي‌ها کوبيد و يک موقيت تک به تک با پيتر چک را به هدر داد.

در نيمه دوم باز هم پرتغالي‌ها بهتر بازي را آغاز کردند و فشار زيادي را بر روي دروزاه حريف قرمز پوش تدارک ديدند.

يکي از فرصت‌هاي خوب شاگردان بنتو شوت ديدني و زميني کريس رونالدو بود که پيتر چک با کمک تير دروزاه ضربه رونالدو را مهار کرد تا مهاجم رئال مادريد همچنان بر روي خط بدشانسي گام بردارد.

شوت محکم ناني را هم پيتر چک برگرداند تا دروازه‌بان چک يک تنه مانع گلزني شاگردان بنتو شود.

در مقابل حملات پرتغالي‌ها، چکي‌ها خطرات جسته و گريخته‌اي را بر روي دروزاه پاتريسيو ايجاد کردند که بي‌ثمر بود.

شاگردان بنتو نيز که در نيمه دوم روي به شوت زدن از راه دور آورده بودند اين بار توسط موتينيو ضربه‌اي محکم را روانه دروزاه قرمز پوشان کردند که پيتر چک باز هم به خوبي توپ را راهي کرنر کرد.

در ادامه باز هم پرتغال توسط ناني فرصت خوبي براي بازکردن دروزاه چک داشت که ضربه او با فاصله اندک به بيرن رفت.

در دقيقه 79 پرتغالي‌ها مزد برتري خود را گرفتند. ارسال زيباي موتينيو و ضربه سر چکشي کريستيانو رونالدو بالاخره قفل دروزاه پيترچک را باز کرد تا سلسائو اروپا يک بر صفر پيش بيفتد.

در نهايت اين بازي با پيروزي پرتغالي‌ها به پايان رسيد تا ياران کريس رونالدو در مرحله نيمه نهايي به مصاف برنده بازي اسپانيا و فرانسه بروند.

ترکيب دو تيم به شرح زير است:

*جمهوري چک:

پيتر چک، گبرسيلاسي، سيوک، کادلچ، ليمبرسکي، هابشمن (پکارت 86)، پلاسيل، جيراسک، داريدا (رزک 61)، پيلار، باروش

*پرتغال:

پاتريسيو، کوئنترائو، برنو آلوز، په‌په، پريرا، موتينيو، ولوسو، ميرلس (رولاندو 88)، کريستيانو رونالدو، پوستيگا (هو گو آلميدا 40 )، ناني (کاستوديو 84)

 

تعداد صفحات : 8

درباره ما
Profile Pic
به نام خدایی که مسی رو آفرید تا کیریستین بی سرور نماند! سلام دوست عزیز ممنون که به وبلاگ من سر زدی .اسم من محمد هست و14 سالمه. این وبلاگ رو مخصوص بارسایی ها و اونایی که عشق مسی هستند ساختم و به رئالی ها هشدار میدم که به این وب سر نزند چون چیزایی داره که ممکن هست ناراحت بشن.من با تبادل لینک موافقم بهم تو قسمت نظر ها پیام بده تا لینکتون کنم.راستی تو نظر سنجی ها هم شرکت کنید............ ........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ............WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ............WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ............WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ............WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ............WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 390
  • بازدید کلی : 5,031
  • کدهای اختصاصی


    ابزار نمایش رتبه گوگل یا پیج رنک , . , .

    كد تقويم


    k2cod go Up

    دیکشنری آنلاین

    دیکشنری آنلاین

    تماس با ما
    کد تماس با ما


    برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


    کد گالری

    تماس با ما
    کد تماس با ما

    ابزار نمایش اوقات شرعی

    کد اوقات شرعی


    قالب میهن بلاگ تقویم جلالی

    مترجم سایت

    مترجم سایت

    کد نمایش آی پی

    کد نمایش آی پی

    Google

    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت

    جست و جوی گوگل

    جست و جوی گوگل

    statistics

    قالب وبلاگ

    آمارگیر وبلاگ

    آپلود نامحدود عکس و فایل

    آپلود عکس


    آپلود عكس

    آپلود عكس

    mouse code

    كد ماوس

    نیت کنید و اشاره فرمایید

    قالب میهن بلاگ

    فال حافظ

    .

    فال عشق

    فال عشق


    فال انبیاء

    فال انبیاء

    قالب میهن بلاگ

    طالع بینی هندی

    ..

    طالع بینی ازدواج

    .

    دانستنی ها

    دانستنی ها

    .

    حدیث تصادفی

    حدیث تصادفی

    .

    عاشقانه تصادفی

    عاشقانه تصادفی

    .

    پیامک تصادفی

    پیامک تصادفی

    این صفحه را به اشتراک بگذارید
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولزابزار به اشتراک گذاری مطالب
    قالب وبلاگ و ابزار
    ابزار چک کردن ادرس سایت
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولزکد جملات په نه په برای وبلاگ
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

    ابزار نمایش شعر تصادفی از شاعران برای وبلاگ و سایت

    شعر تصادفی

    ابزار و قالب وبلاگبیست تولزکد تلوزیون انلاین

    دریافت کد بارش قبل از بالای وبلاگ

    20Tools-ابزار و قالب وبلاگبیست تولز-بیست تولز-کد بارش قلب از وبلاگ
    Digital Clock - Status Bar

    مرجع وبلاگ نویسان جوان

    مرجع وبلاگ نویسان جوان

    ابزار و قالب وبلاگبیست تولزقفل راست کلیک

    ..::Avrin-Online::..