loading...
فقط مسی
محمدرضایی بازدید : 59 پنجشنبه 09 شهریور 1391 نظرات (0)

ال‌کلاسیکوی برگشت سوپرجام فوتبال اسپانیا بین تیمهای بارسلونا و رئال مادرید فردا شب با معرفی قهرمان در برنابئو برگزار می‌شود.

به گزارش فارس،دیدار برگشت سوپر جام فوتبال اسپانیا میان رئال مادرید و بارسلونا فرداشب 22:30 به وقت محلی (بامداد پنج‌شنبه، یک بامداد به وقت تهران) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد و دو تیم با شرایط کاملا متفاوت به جدال با یکدیگر خواهند پرداخت.
مادریدی‌ها در شرایطی میزبانی از کاتالان‌ها را برعهده خواهند داشت که شروع ناامیدکننده‌ای در 3 بازی ابتدایی فصل خود داشته‌‌اند.
شاگردان مورینیو در دیدار‌های خود مقابل والنسیا، بارسا و ختافه تنها یک تساوی بدست آورد‌ه‌اند‌ تا در 39 سال اخیر بدترین شروع فصل خود را داشته باشند.
آقای خاص نیز در طول 12 فصل گذشته پس از حضور در پورتو، چلسی، اینتر و رئال، تاکنون چنین آغاز تلخی در پرونده کاری خود نداشته است.
در نقطه مقابل بارسای جدید با هدایت تیتو ویلانووا در 3 بازی پشت‌سر گذاشته 3 پیروزی بدست آورده و تیم او از نظر روحی در شرایط مطلوبی به سر می‌برد. هر چند هنوز کاتالان‌ها بازی‌های روتین و چشم‌نواز فصل‌های اخیر را به نمایش نمی‌گذارند اما همچنان می‌توان این تیم را به عنوان برترین تیم‌ فوتبال جهان معرفی کرد.
کاتالان‌ها هفته گذشته در دیدار رفت در ورزشگاه نیوکمپ با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسیده‌اند و امیدوارند بتوانند برتری خود را در پایتخت اسپانیا هم حفظ کنند و اولین جام قهرمانی فصل خود را با هدایت تیتو ویلانووا بالای سر ببرند.
رئال نیز با توجه به 2 گلی که در نیوکمپ به ثمر رسانده امید بالایی برای جبران نتیجه دارد. بدون شک بازی فردا برای خوزه مورینیو حیثیتی خواهد بود. آقای خاص که عنوان کرده سوپرجام یکی از کم‌ اهمیت‌ترین جام‌های فوتبال اسپانیا است، بدون شک بازی فردا را بسیار جدی خواهد گرفت و قطعا نشان خواهد داد این جام آنقدرها هم که او مطرح کرده، کم اهمیت نخواهد بود و تیمش برای رسیدن به قهرمانی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
همچنین مورینیو، که پیش از این سایه سنگین پپ گواردیولا را بالای سر خود می‌دید و در نهایت موفق شد این مربی را شکست دهد، نمی‌خواهد شاهد ظهور «گواردیولای» دیگری باشد و می‌خواهد در دومین رویارویی با «تیتو» طعم تلخ شکست را به این مربی بچشاند.«مو» بیش از پیش تحت فشار رسانه‌ها و هواداران مادریدی قرار دارد و پیروزی در جدال با مهمترین رقیب رئال و کسب عنوان قهرمانی در یکی از کم‌اهمیت‌ترین جام‌های اسپانیا! می‌تواند به طور کامل این تیم را از فشار خارج کند.
فردا شب ال‌کلاسیکوی حساس و بیادماندنی دیگری را در برنابئو شاهد خواهیم بود و باید دید که در نهایت سوپر جام اسپانیا به چه تیمی خواهد رسید.مورینیو می‌تواند پس از 2 قهرمانی که با رئال آورده( لالیگا، کوپا دل‌ری) در بدست آورده جام قهرمانی هت‌تریک کند یا اینکه تیتو ویلانووا اولین عنوان قهرمانی خود را با بارسلونا بدست خواهد آورد.

در 253 دیدار رودرروی تیم های بارسلونا و رئال مادرید که 219 دیدار آن به صورت رسمی بوده است ، بارسا 105 بار پیروز شده و سهم رئال نیز 91 برد بوده است.در این دیدارها رئال 408 گل و بارسلونا 436 گل به ثمر رسانده اند.
در فصل جاری علاوه بر دو دیدار سوپرجام ، دیدارهای ال کلاسیکو در لیگا روزهای 13 اکتبر 2012 و 3 مارس 2013 نیز برگزار می شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به نام خدایی که مسی رو آفرید تا کیریستین بی سرور نماند! سلام دوست عزیز ممنون که به وبلاگ من سر زدی .اسم من محمد هست و14 سالمه. این وبلاگ رو مخصوص بارسایی ها و اونایی که عشق مسی هستند ساختم و به رئالی ها هشدار میدم که به این وب سر نزند چون چیزایی داره که ممکن هست ناراحت بشن.من با تبادل لینک موافقم بهم تو قسمت نظر ها پیام بده تا لینکتون کنم.راستی تو نظر سنجی ها هم شرکت کنید............ ........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ............WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ............WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ............WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ............WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ............WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 375
  • بازدید کلی : 5,016
  • کدهای اختصاصی


    ابزار نمایش رتبه گوگل یا پیج رنک , . , .

    كد تقويم


    k2cod go Up

    دیکشنری آنلاین

    دیکشنری آنلاین

    تماس با ما
    کد تماس با ما


    برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


    کد گالری

    تماس با ما
    کد تماس با ما

    ابزار نمایش اوقات شرعی

    کد اوقات شرعی


    قالب میهن بلاگ تقویم جلالی

    مترجم سایت

    مترجم سایت

    کد نمایش آی پی

    کد نمایش آی پی

    Google

    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت

    جست و جوی گوگل

    جست و جوی گوگل

    statistics

    قالب وبلاگ

    آمارگیر وبلاگ

    آپلود نامحدود عکس و فایل

    آپلود عکس


    آپلود عكس

    آپلود عكس

    mouse code

    كد ماوس

    نیت کنید و اشاره فرمایید

    قالب میهن بلاگ

    فال حافظ

    .

    فال عشق

    فال عشق


    فال انبیاء

    فال انبیاء

    قالب میهن بلاگ

    طالع بینی هندی

    ..

    طالع بینی ازدواج

    .

    دانستنی ها

    دانستنی ها

    .

    حدیث تصادفی

    حدیث تصادفی

    .

    عاشقانه تصادفی

    عاشقانه تصادفی

    .

    پیامک تصادفی

    پیامک تصادفی

    این صفحه را به اشتراک بگذارید
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولزابزار به اشتراک گذاری مطالب
    قالب وبلاگ و ابزار
    ابزار چک کردن ادرس سایت
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولزکد جملات په نه په برای وبلاگ
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

    ابزار نمایش شعر تصادفی از شاعران برای وبلاگ و سایت

    شعر تصادفی

    ابزار و قالب وبلاگبیست تولزکد تلوزیون انلاین

    دریافت کد بارش قبل از بالای وبلاگ

    20Tools-ابزار و قالب وبلاگبیست تولز-بیست تولز-کد بارش قلب از وبلاگ
    Digital Clock - Status Bar

    مرجع وبلاگ نویسان جوان

    مرجع وبلاگ نویسان جوان

    ابزار و قالب وبلاگبیست تولزقفل راست کلیک

    ..::Avrin-Online::..