loading...
فقط مسی
محمدرضایی بازدید : 48 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (1)

Euro 2012: The Ukraine team, England v Ukraine

Getty

سایت گل - آخرین بازی های مرحله گروهی و تکمیل شدن لیست هشت تیم راه یافته به مرحله حذفی یورو 2012 با بازی های دور سوم و نهایی گروه D مسابقات مشخص می گردید. جای که انگلیس با بازی های امیدوار کننده اش باید در مقابل میزبان با انگیزه صف آرایی می کرد.

از دست ندهید

  •  

این بازی مرگ و زندگی شاگردان بلوخین بود. آنها که در اولین حضورشان در این تورنمنت معتبر سعی در خلق شگفتی داشتند. شاگردان هاجسون اما با اتمام دوره محرومیت وین رونی به تیم خطرناک تری تبدیل شده بودند. در حضور رونی انگلیس با ترکیبی شبیه سر الکس به مصاف با اوکراینی آمده بود که شوچنکو را در ترکیب اصلی نداشت.

محمدرضایی بازدید : 37 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)
Andriy Shevchenko
Getty Images
سایت گل - آندری شوچنكو' در پایان مرحله گروهی رقابت های یورو 2012 با تیم ملی اوكراین خداحافظی كرد.
مهاجم 35 ساله اوكراینی تاكنون 111 بار برای تیم ملی كشورش به میدان رفته است. او در دیدار شب گذشته مقابل انگلیس كه یك بر صفر به سود انگلیسی ها پایان یافت در نیمه های بازی جای خود را به بازیكنی دیگر داد. شوچنكو در جام جهانی 2006 كه اوكراین تا مرحله یك چهارم نهایی پیش رفت كاپیتانی این تیم را به عهده داشت و در سال 2004 هم توپ طلا گرفت. قرار است یك دیدار دوستانه برای خداحافظی او با تیم ملی اوكراین ترتیب داده شود.
محمدرضایی بازدید : 48 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

Euro 2012 : Ola Toivonen vs Philippe Mexes (Sweden vs France)

 

سایت گل – فرانسه با باخت مقابل سوئد مجبور شد در مرحله بعد به مصاف اسپانیا برود. مردان اریک همرن که حذفشان قطعی شده بود فرانسوی‌ها را از دستیابی به رتبه اول گروه ناامید کردند.

آبی‌ها در نیمه اول بسیار بد بازی کردند و در نیمه دوم هم سوئد تیم برتر میدان بود.

لوران بلان دو تغییر در ترکیب تیمش داده بود و حاتم بن‌عرفه جانشین ژرمی منز شده بود که یک اخطار تا محرومیت فاصله داشت. یان ام‌ویلا هم از مصدومیت برگشته بود و جانشین یوهان کابای شد که درگیر آسیب‌دیدگی بود.

سوئدی‌ها هم دو تغییر داشتند. راسموس الم و یوهان الماندر از ناحیه زانو و کف پا مصدوم شده بودند و اولا تویوونن و امیر بایرامی جانشین آنها شده بودند.

ادامه مطلب را بخوانید

محمدرضایی بازدید : 37 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

ابراهيموويچ: مقابل فرانسه رويايي بازي کرديم

 

کاپيتان تيم ملي فوتبال سوئد معتقد است يارانش برابر خروس‌هاي آبي بازي بسيار زيبايي را نشان دادند.

 


زلاتان ايبراهيموويچ پس از پيروزي 2 بر صفر شب گذشته مقابل فرانسه گفت:از برد مقابل فرانسوي‌ها بسيار خوشحالم. بازي خيلي خوبي به معرض نمايش گذاشتيم و من هم توانستم گلي فانتزي بزنم.



وي که تيمش در 2 بازي قبلي مقابل اوکراين و انگليس بازنده و از جام حذف شد، افزود: اگر همين بازي را در ديدارهاي قبلي ارائه مي‌کرديم، اطمينان دارم نتيجه مي گرفتيم. به نظرم مقابل فرانسوي‌ها رويايي بازي کرديم و سزاوار حذف از جام نبوديم.

محمدرضایی بازدید : 25 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

جرارد: پاسخ منتقدان را داديم


کاپيتان تيم ملي فوتبال انگليس پس از پيروزي بر اوکراين معتقد است تيم کشورش با عملکرد خود پاسخ متقدانش را داده است.


تيم ملي انگليس با تک گل وين روني توانست اوکراين را شکست دهد تا به عنوان صدرنشين گروه چهار به مرحله بعد صعود کرده و حريف ايتاليا در يک چهارم نهايي شود.



استيون جرارد در اين مورد گفت: تصور نمي‌کنم در اين ديدار بازي خوبي انجام داده باشيم ولي بازيکنان همکاري خوبي با يکديگر داشتند. کار بزرگي انجام داديم و برابر تيم خوب ميزبان يک بر صفر پيروز شديم. پيش از اين همواره از ما انتقاد مي‌شد که عملکرد خوبي نداريم ولي اکنون نسبت به اين حرف‌ها واکنش نشان داده‌ايم و بازيکنان کافي براي انجام هر کاري را داريم. زماني که از شما انتقاد مي‌شود احساس خوبي نداريد. پس از انتقادها بايد جواب منتقدان را با بازي خوبتان بدهيد. اين کاري است که ما انجام داده‌ايم.



وي در مورد ديدار با ايتاليا در دور بعد گفت: ايتاليا تيم خوبي است که بايد به آنها احترام گذاشت. اگر بتوانيم آنها را شکست دهيم، ممکن است در ادامه تورنمنت مجبور شويم با اسپانيا بازي کنيم.
 
 

 

 
 

محمدرضایی بازدید : 33 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

صعود انگليس و فرانسه از گروه D


تيم فوتبال انگليس با برتري مقابل اوکراين به عنوان تيم اول گروه چهارم راهي مرحله يک‌چهارم نهايي جام ملت‌هاي اروپا 2012 شد.


ديدار تيم‌هاي فوتبال اوکراين و انگليس ساعت 23:15 به وقت ايران در ورزشگاه دونباس آره‌نا شهر دونتسک اوکراين با قضاوت ويکتور کاساي مجارستاني برگزار شد که در نهايت شاگردان روي هاجسون با نتيجه يک بر صفر به پيروزي رسيدند.



به گزارش فارس، وين روني در ترکيب سه‌شير اولين بازي خود را در يورو پشت‌سر گذاشت و تک گل بازي را در نيمه دوم به ثمر رساند.


 
محمدرضایی بازدید : 34 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)

چهار تیم قدرتمند آلمان، دانمارک، هلند و پرتغال از ساعت 23:15 یکشنبه شب در دو شهر از اوکراین به میدان رفتند تا با انجام آخرین دور از پیکارهای گروه دوم تکلیف تیم‌های صعود کننده را مشخص کنند.

در ورزشگاه له‌ویف آلمانی‌‌ها که از دو بازی قبلی مقابل پرتغال و هلند دو برد و 6 امتیاز اندوخته کرده بودند، برابر دانمارک قرارگرفتند. ژرمن‌ها در سایه بازی هجومی خود در 45 دقیقه نخست، به گل در دقیقه 19 توسط لوکاس پودولوسکی، ستاره عضو تیم کلن رسیدند اما کرون دلی بازیکن موفق دانمارکی‌ها در یورو 2012 موفق شد در دقیقه 25 بازی را به تعادل کشاند تا دو تیم نیمه نخست را با تساوی به پایان ببرند.

در نیمه دوم پس از مدتی که دانمارکی‌ها حملات پراکنده‌ای انجام دادند، تیم آلمان بار دیگر بر بازی مسلط شد و توانست توسط راس بن‌در در دقیقه 81 گل دوم را به ثمر رساند و با 9 امتیاز به عنوان صدرنشین گروه موسوم به گروه مرگ به مرحله بعد صعود کند.

بقیه در ادامه مطلب

محمدرضایی بازدید : 46 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)

ويسنته دل بوسکه، سرمربي تيم ملي اسپانيا، ادعاي بعضي از رسانه ها در مورد توافق اين تيم با کرواسي براي کسب نتيجه 2-2 و حذف ايتاليا را به شدت رد کرد.

در صورتي که دو تيم اسپانيا و کرواسي به نتيجه تساوي پرگل دست پيدا کنند، هر دو تيم راهي مرحله بعد خواهند شد و ايتاليا از دور رقابت ها کنار خواهد رفت اما دل بوسکه تاکيد کرد که هيچ علاقه اي براي توافق با تيم حريف ندارد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من به بازي زيبا اعتقاد دارم. حتي يک ثانيه هم به چنين احتمالي فکر نمي کنم.

صحبت در مورد چنين مسائلي، آن هم بارها و بارها اصلا به سود فوتبال نيست. هرچه بيشتر در اين مورد صحبت کنيم، بيشتر توجه کساني که از فوتبال بد مي گويند را جلب مي کنيم.

من مطمئنم که کروات ها هم دقيقا همين طور فکر مي کنند. ما در مهماني فوتبال اروپا هستيم و بايد به آن احترام بگذاريم."

همزمان با ديدار امشب اسپانيا مقابل کرواسي، ايتاليا با ايرلند روبرو خواهد شد.

................................................

محمدرضایی بازدید : 44 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)

خوان ماتا، هافبک تيم ملي اسپانيا، در آستانه ديدار تيمش مقابل کرواسي در آخرين ديدار مرحله گروهي يورو 2012 اعلام کرد لوکا مودريچ خطرناک ترين بازيکن حريف است.

با توجه به اينکه اين دو بازيکن در دو تيم لندني بازي مي کنند، شناخت زيادي از يکديگر دارند.

ماتا در گفتگو با مارکا تي وي گفت:" کرواسي خيلي خوب بازي مي کند. آنها بازيکنان خوبي دارند که من آنها را از ليگ برتر مي شناسم.

لوکا مودريچ خطرناک است و ما بايد به دقت مراقب او باشيم."

ماتا که در دو ديدار گذشته براي اسپانيا به ميدان نرفت، معتقد است که شاگردان دل بوسکه مي توانند در ديدار امشب هم به پيروزي برسند و به عنوان تيم اول گروه راهي مرحله بعد شوند.

" ما براي پيروزي به ميدان مي رويم. اين کاري است که ما هميشه انجام مي دهيم

ما در فرم خوبي قرارداريم و در انتظار اين ديدار هستيم. مي دانيم که هواداران اشتياق زيادي دارند و در انتظار يک پيروزي ديگر هستند."

محمدرضایی بازدید : 40 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)

تيم ملي فوتبال اسپانيا با پيروزي يک بر صفر برابر کرواسي به عنوان صدرنشين از گروه سوم و تيم ملي فوتبال ايتاليا با شکست دادن ايرلند به عنوان تيم دوم به مرحله بعد راه پيدا کردند.

ديدار تيم‌هاي ملي اسپانيا و ايتاليا از دور سوم بازي‌هاي گروهي يورو 2012 در گروه سوم از ساعت 23.15 به وقت تهران در گدانسک آره‌نا اوکراين و به قضاوت وولفگانگ اشتارک از آلمان آغاز شد و در پايان ماتادورهاي اسپانيايي با پيروزي يک بر صفر توانستند راهي مرحله بعدي مسابقات شوند.

 

بقیه در ادامه مطلب

 

تعداد صفحات : 8

درباره ما
Profile Pic
به نام خدایی که مسی رو آفرید تا کیریستین بی سرور نماند! سلام دوست عزیز ممنون که به وبلاگ من سر زدی .اسم من محمد هست و14 سالمه. این وبلاگ رو مخصوص بارسایی ها و اونایی که عشق مسی هستند ساختم و به رئالی ها هشدار میدم که به این وب سر نزند چون چیزایی داره که ممکن هست ناراحت بشن.من با تبادل لینک موافقم بهم تو قسمت نظر ها پیام بده تا لینکتون کنم.راستی تو نظر سنجی ها هم شرکت کنید............ ........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ............WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ............WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ............WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ............WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ............WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 51
  • بازدید سال : 395
  • بازدید کلی : 5,036
  • کدهای اختصاصی


    ابزار نمایش رتبه گوگل یا پیج رنک , . , .

    كد تقويم


    k2cod go Up

    دیکشنری آنلاین

    دیکشنری آنلاین

    تماس با ما
    کد تماس با ما


    برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


    کد گالری

    تماس با ما
    کد تماس با ما

    ابزار نمایش اوقات شرعی

    کد اوقات شرعی


    قالب میهن بلاگ تقویم جلالی

    مترجم سایت

    مترجم سایت

    کد نمایش آی پی

    کد نمایش آی پی

    Google

    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت

    جست و جوی گوگل

    جست و جوی گوگل

    statistics

    قالب وبلاگ

    آمارگیر وبلاگ

    آپلود نامحدود عکس و فایل

    آپلود عکس


    آپلود عكس

    آپلود عكس

    mouse code

    كد ماوس

    نیت کنید و اشاره فرمایید

    قالب میهن بلاگ

    فال حافظ

    .

    فال عشق

    فال عشق


    فال انبیاء

    فال انبیاء

    قالب میهن بلاگ

    طالع بینی هندی

    ..

    طالع بینی ازدواج

    .

    دانستنی ها

    دانستنی ها

    .

    حدیث تصادفی

    حدیث تصادفی

    .

    عاشقانه تصادفی

    عاشقانه تصادفی

    .

    پیامک تصادفی

    پیامک تصادفی

    این صفحه را به اشتراک بگذارید
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولزابزار به اشتراک گذاری مطالب
    قالب وبلاگ و ابزار
    ابزار چک کردن ادرس سایت
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولزکد جملات په نه په برای وبلاگ
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

    ابزار نمایش شعر تصادفی از شاعران برای وبلاگ و سایت

    شعر تصادفی

    ابزار و قالب وبلاگبیست تولزکد تلوزیون انلاین

    دریافت کد بارش قبل از بالای وبلاگ

    20Tools-ابزار و قالب وبلاگبیست تولز-بیست تولز-کد بارش قلب از وبلاگ
    Digital Clock - Status Bar

    مرجع وبلاگ نویسان جوان

    مرجع وبلاگ نویسان جوان

    ابزار و قالب وبلاگبیست تولزقفل راست کلیک

    ..::Avrin-Online::..