loading...
فقط مسی
محمدرضایی بازدید : 41 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)

ديدار تيم‌هاي ملي ايتاليا و جمهوري ايرلند از دور سوم بازي‌هاي گروهي يورو 2012 در گروه سوم از ساعت 23.15 به وقت تهران در ورزشگاه مونيسيپال پوزنان واقع در لهستان و به قضاوت کونيت چاکر از ترکيه آغاز شد که در پايان ايتاليا با نتيجه 2 بر صفر ايرلند را شکست داد و به مرحله بعد راه يافت.

در دقيقه 28 بارزاگلي به دليل خطا بر روي مک گيدي با کارت زرد داور روبه‌رو شد.

در دقيقه 30 فدريکو بالزارتي با يک توپ ربايي و سانتر براي آنتونيو دي ناتاله، مهاجم ايتاليا را در موقعيت گلزني قرار داد که وي ضربه‌اي را به سمت دروازه ايرلند زد ولي شون لجر توپ را به کرنر فرستاد.

دقيقه 35 ايتاليا صاحب يک ضربه کرنر شد. آندره‌آ پيرلو کرنر را روي دروازه فرستاد تا آنتونيو کاسانو توپ را وارد دروازه ايرلند کند.

دقيقه 37 اندروز از ايرلند به دليل خطا روي پيرلو کارت زرد گرفت.

دقيقه 39 جان اوشي نيز به دليل خطا بر روي پيرلو کارت زرد گرفت.

در نيمه دوم و در دقيقه 47 ايتاليا حمله خطرناکي را روي دروازه ايرلند تدارک ديد. دي ناتاله بازهم در موقعيت گلزني قرار گرفت که توپ وي يک بار ديگر به وسيله سون لجر بلاک شد.

در دقيقه 49 بالزارتي توپي را براي کاسانو فرستاد که شوت آرام مهاجم ميلان به وسيله ريچارد دان دفع شد.

در دقيقه 57 جورجيو کييليني به دليل برخورد با کوين دويل آسيب ديد و جاي خود را به لئوناردو بونوچي داد.

دقيقه 63 ديامانتي به جاي کاسانو در ترکيب ايتاليا قرار گرفت.

ايرلند نيز در دقيقه 65 لانگ را به جاي مک گيدي وارد زمين کرد.

دقيقه 71 دانيله دروسي از ايتاليا به دليل خطا بر روي کوين دويل کارت زرد گرفت.

لوئيجي بوفون دروازه‌بان ايتاليا در دقيقه 73 با کارت زرد داور ترک روبه‌رو شد.

سرانجام در دقيقه 74 ماريو بالوتلي به جاي آنتونيو دي ناتاله در ترکيب ايتاليا قرار گرفت.

والترز در دقيقه 76 به جاز دويل در ترکيب ايرلند جاي گرفت.

در دقيقه 84 لجر از ايرلند کارت زرد گرفت.

دقيقه 86 کين از بازي بيرون رفت و کاکس وارد زمين شد.

در دقيقه 89 اندروز با دريافت کارت زرد دوم از بازي اخراج شد.

در دقيقه 90 ايتاليا صاحب ضربه کرنر شد. ديامانتي آن را روي دروازه ايرلند فرستاد و ماريو بالوتلي که به عنوان يار جانشين وارد زمين شده بود با يک ضربه فوق‌العاده دروازه حريف را باز کرد.

در پايان اين ديدار ايتاليا توانست با نتيجه 2 بر صفر ايرلند را شکست داده و به عنوان تيم دوم از گروه 3 به مرحله يک چهارم نهايي راه پيدا کند.

ترکيب ايتاليا:
بوفون، کييليني (بونوچي 57)، بالزارتي، آباته، بارزاگلي، تياگو موتا، مارکيسيو، دروسي، پيرلو، کاسانو (63 ديامانتي)، دي ناتاله (بالوتلي 74)

ترکيب ايرلند:
گيون، لجر، وارد، اوشي، دان، ويلان، مک گيدي (65 لانگ)، اندروز، داف، دويل (76 والترز)، کين (86 کاکس)

محمدرضایی بازدید : 31 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

يورو 2012

پيروزي اسپانيا با گل ديرهنگام

مدافع عنوان قهرماني با يك گل ديرهنگام از سد كرواسي گذشت.

ايسنا: اسپانيا در آخرين ديدار خود در گروه C رقابت‌هاي يورو 2012 با نتيجه يك بر صفر مقابل كرواسي به برتري رسيد و به عنوان تيم اول گروه به يك چهارم نهايي صعود كرد.

در نيمه نخست، اسپانيا تيم برتر ميدان بود و مالكيت توپ را در اختيار داشت. در مقابل بازيكنان كرواسي در نيمه زمين خود تجمع كرده بودند و سعي داشتند با بسته نگه داشتن دروازه، روي ضد حمله‌ها خطرساز باشند.

بر اساس آماري كه در پايان نيمه اول منتشر شد، اسپانيا در 68 درصد زمان بازي كنترل توپ را در اختيار داشت و كروات‌ها تنها در 32 درصد زمان مسابقه، توپ را در اختيار خود داشتند.

با اين حال، اسپانيا نتوانست از برتري خود در اين نيمه استفاده كند و در پايان 45 دقيقه، دو تيم با تساوي صفر بر صفر راهي رختكن شدند.

با شروع نيمه دوم بازي شرايط متعادل‌تري پيدا كرد. در دقيقه 59، چيزي نمانده بود كه راكيتيچ هافبك كرواسي با يك ضربه سر دروازه اسپانيا را باز كند اما كاسياس با درخشش خود دروازه تيمش را بسته نگه داشت تا بهترين فرصت گلزني دو تيم وارد دروازه نشود.

در دقيقه 87، اينيستا در حال كه خود موقعيت گلزني داشت توپ را در اختيار ناواس قرار داد و اين بازيكن نيز كار دشواري براي باز كردن دروازه بدون سنگربان كرواسي نداشت تا اسپانيا با اين گل دقايق پاياني، بازي را با برتري يك بر صفر به سود خود به پايان ببرد.

در بازي همزمان نيز ايتاليا موفق شد با دو گل از سد ايرلند بگذرد. به اين ترتيب، اسپانيا با هفت امتياز به عنوان تيم اول و ايتاليا با پنج امتياز به عنوان تيم دوم گروه C به مرحله يك چهارم نهايي اين رقابت‌ها راه پيدا كردند.

محل برگزاري مسابقه: ورزشگاه آره‌نا گدانسك لهستان

هوا: صاف، 24 درجه سانتي‌گراد، رطوبت 57 درصد

داور: وولفگانگ استارك (آلمان)

تركيب دو تيم:

كرواسي: پلتيكوسا، استرينيچ، كورلوكا، شيلدنفلد، راكيتيچ، ويدا (يلاويچ 66)، پرانييچ (پريشيچ 66)، ووكويويچ (ادواردو 81)، مودريچ، سرنا، مانژوكيچ

اسپانيا: كاسياس، پيكه، راموس، آربلوآ، آلبا، اينيستا، ژاوي، آلونسو، بوسكتس، سيلوا (فابرگاس 73)، تورس (ناواس 61)

مالكيت توپ: اسپانيا 65 در صد - كرواسي 35 درصد

محمدرضایی بازدید : 33 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)

– وین رونی مهاجم ارزنده تیم ملی انگلستان که دو بازی نخست تیمش را با محرومیت از دست داده است، با آرایش جدید موهایش سوژه ای برای رسانه هاست. رونی دور سرش را تراشیده و موهایش را بلوند کرده است. وی بازی جمعه برابر سوئد را از دست داده ولی برای بازی آخر گروهی انگلیس مقابل اوکراین میزبان قابل دسترس است.

– باز هم بالوتلی! مهاجم سرشناس و البته دردسرساز تیم ملی ایتالیا پیش از دیدار حساس تیمش با کرواسی دست در دست خانُمی ناشناس در کافه و بارهای شهر کراکوف دیده شده است. عکس های منتشر شده از وی و دختری مرموز خشم هواداران ایتالیایی را برانگیخته است.

– بدلیل رفتارهای توهین آمیز و نژادپرستانه هواداران تیم ملی روسیه برابر تیم ملی چک، فدراسیون فوتبال روسیه به پرداخت نودوشش هزار پوند جریمه نقدی محکوم شد. دیلی میل – پس از درگیری و بروز خشونت بین هواداران لهستان و روسیه و استفاده پلیس ضدشورش لهستان از گلوله های پلاستیکی و گاز اشک آور برای متفرق کردن طرفداران دو تیم، بیش از صد تن دستگیر شدند. این حادثه پیش از بازی لهستان و روسیه در شهر ورشو اتفاق افتاده است.

– جک ویلشر هافبک ارسنال و تیم ملی انگلستان که بدلیل مصدومیت از یورو ۲۰۱۲ جا مانده، شکایتی برای پلیس لندن تنظیم کرده است. شخصی با استفاده از حساب کاربری ویلشر مدعی شده که وی از ماده مخدر کوکائین استفاده کرده است.

– گریگوری سورکیس، رئیس اتحادیه فوتبال اوکراین رسانه های انگلستان را متهم به بزرگنمایی نژادپرستی در یورو ۲۰۱۲ کرده است. وی مدعی است که تیم ملی انگلیس بدلیل نژادپرستی ریو فردیناند را از تیم ملی کنار گذاشته است. (اشاره به مشکل فردیناند و تری و عدم دعوت از ریو به تیم ملی انگلستان)

– لوکا مودریچ هافبک خلاق کرواسی که مد نظر چند باشگاه بزرگ اروپایی قرار گرفته است، اعلام کرد که از علاقمندی این تیم ها اطلاع دارد ولی از زندگی در لندن (تاتنهام) لذت می برد.

– روی هاجسن سرمربی تیم ملی انگلستان برای احیای روحیه اعضای تیم، اجازه داده تا اعضای خانواده بازیکنان برای دیدن عزیزانشان به اردوی انگلیس ملحق شوند. این مجوز درست نقطه مقابل فابیو کاپلوست که پیش از این ملاقات همسر و دوستان مونث بازیکنان را در طول یک تورنمنت ممنوع کرده بود.

- ایناتسیو آباته در تمرینات ایتالیا به خاک و خون کشیده شد! مدافع ۲۵ ساله روسونری تیم ملی ایتالیا که این روزها در رقابت های یورو ۲۰۱۲ حضور دارد، در برخورد با دیگر هم تیمی روسونری خود در تیم ملی ایتالیا، آنتونیو نوچرینو، دچار پارگی صورت خود شده.

– دنی ولبک ستاره جوان تیم ملی انگلیس ابراز امیدواری کرد که بازگشت وین رونی به تیم و خودش برای پیشرفت بیشتر کمک کند.

– جمعه تیم ملی انگلستان و سوئد با یکدیگر دیدار خواهند کرد. سوئدی ها از ۱۹۶۸ تاکنون نزدیک به ۴۴ سال است که انگلوساکسون ها را نتوانستند ببرند!
محمدرضایی بازدید : 34 جمعه 26 خرداد 1391 نظرات (0)

210 سيلي يك ناشناس به صورت مسي

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از شبکه تلویزیونی ال. تی. ۳، یک مرد ناشناس که صورت خود را با پارچه پوشانده بود، یک روز گذشته به لیونل مسی، در رستورانی در شهر رزاریو حمله کرد و با دست خود به صورت وی سیلی زد.
مطابق این گزارش ستاره تیم ملی آرژانتین که سال گذشته عنوان بهترین بازیکن سال را کسب کرد، هفته گذشته با انجام بازی نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچستریونایتد وکسب موفقیت در این رقابت ها ، به کار خود در فصل ۲۰۱۱- ۲۰۱۰ خاتمه داد.

او همراه با ۲دوست خود و بدون محافظ در رستورانی مشغول صرف شام بود که با این اتفاق روبه‌رو شد. این گزارش می افزاید فرد خاطی که هنوز هویتش فاش نشده، توسط پلیس دستگیر شد. مسی نیز در این حادثه با آسیب جدی به وی وارد نشد،‌اما ستاره آرژانتینی بعد از این اتفاق رستوران را خیلی سریع ترک کرد.

محمدرضایی بازدید : 41 جمعه 26 خرداد 1391 نظرات (0)

328 قرارداد 4 ميليوني نايك با مسي

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از مارکا اسپانیا، لیونل مسی که پس از اردوی آرژانتین، خود را برای تعطیلاتی چند روزه با هماهنگی باشگاه بارسلونا آماده می‌کند به‌صورت تلفنی از مقامات نایک عذرخواهی کرد و در نهایت هم نتوانست حتی برای دقایقی در مراسم پرهزینه نایک حضور داشته باشد.

علت عدم صبوری نایک برای بازگشت مسی تلاش پشت پرده اما افشا شده آدیداس است که می‌کوشید با مسی قرارداد همکاری ۱۰ ساله منعقد کند؛ اما با قرارداد امضا شده توسط وکیل مسی باید منتظر همکاری این بازیکن جوان و بزرگ با نایک در حداقل ۵ سال آینده باشیم.
نایک حامی مالی بارسلونا است و حفظ مسی در سیطره این کمپانی بسیار ارزشمند محسوب می‌شود.

محمدرضایی بازدید : 39 جمعه 26 خرداد 1391 نظرات (1)

59 مسي تهديد به مرگ

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از مارکا اسپانیا، چند روزنامه آرژانتینی با دریافت نامه‌ای مشابه از یک باند قدیمی متوجه تهدید مسی به مرگ شده و این مسئله را ضمن نکوهش این فرایند به فضای رسانه‌ها کشاندند.

تیم ملی آرژانتین تنها از مسی تشکیل نشده اما مردم این کشور از ستاره بارسلونا که بدون شک نقشی اساسی در موفقیت‌های بارسا داشته و دارد انتظار بیشتری دارند.

آرژانتین در هر دو بازی برگزار شده از مرحله گروهی به تساوی تن داده و در سومین دیدار از این مرحله باید مقابل کاستاریکا صف آرایی کند.

عملکرد ضعیف لیونل مسی در لباس ملی از یک طرف و ماجرای نخواندن سرود ملی آرژانتین در بازی با کلمبیا از سوی دیگر مزید بر علت شده تا وی به شدت تحت فشار باشد.

مسی در جریان بازی آرژانتین برابر کلمبیا سرود ملی کشورش را نخوانده و انتشار فیلم این لحظات در رسانه‌های تصویری و سایت‌های خبری آرژانتین خشم مردم را در پی داشته است.

محمدرضایی بازدید : 39 جمعه 26 خرداد 1391 نظرات (0)

356 ثروتمندترین فوتبالیست‌های جهان

در تازه ترین لیست ثروتمندترین ورزشکاران جهان که هر ساله با نام “۵۰ خوش شانس” با نظرسنجی از رسانه های آمریکا انتشار می یابد، بهترین گلف بازان جهان به همراه مرد شماره ۳ تنیس جهان در رده های اول تا سوم جهان قرار دارند.

تایگر وودز با درآمدی در حدود ۴۱میلیون پوند که نسبت به دو سال قبل با ۱۸ میلیون پوند کاهش روبرو بوده، در صدر جدول قرار دارد و “فیل میکلسون” گلف باز شماره دو جهان در رده بعدی قرار دارد. همچنین راجر فدرر مرد شماره ۳ تنیس جهان با ۳۴میلیون پوند درآمد در رده سوم جای گرفته است.

اما در بین فوتبالیست‌ها لیونل مسی ستاره تیم بارسلونا رده اول را در اختیار دارد و کریستیانو رونالدو رقیب مادریدی اش در رده دوم قرار دارد. همچنین وین رونی از منچستریونایتد که در رده بندی کلی رتبه هجدهم را در اختیار دارد، بالاتر از دیوید بکام که در رده ۲۳ قرار دارد و همواره در بین بالاترین ها قرار داشته، جای گرفته است. پس از بکام در بین فوتبالیست های شاغل در لیگ برتر کارلوس ته‌وز و فرانک لمپارد در رده های بعدی قرار دارند.

محمدرضایی بازدید : 44 جمعه 26 خرداد 1391 نظرات (1)
چهار بازیکن جدید بارسا، سال را با شکل های بسیار خوبی به پایان رسانده اند و در طی تنها چند ماه، بازیکنان کلیدی تیم فرنک رایکارد شده اند.

تیم اول بارسا سال را با چهار چهره جدید به پایان رساند؛ بنابرین اکنون زمان ارزیابی چند ماه اولیه تیری آنری، اریک آبیدال، یایا توره و گابی میلیتو به عنوان آبی و اناری ها فرا رسیده است. چهار بازیکنی که برای خود در ترکیب اولیه تیم فرانک رایکارد جایگاهی را ایجاد کرده اند.

برای مشاهده تصویر در اندازه واقعی کلیک کنید

شماره 14 بارسا

آنری با وجود آسب دیده گی اش که از آرسنال به همراه خود داشت، خوب بازی می کند و یکی از معدود بازیکنان بارسا است که در هر سه رقابت، گلزنی کرده است. شماره 14 در مجموع 12 بازی لیگ حضور داشته است (در 11 بازی از ابتدا در زمین حضور داشته است) که با احتساب هت تریکش در مقابل لوانته، در این بازی ها، 5 گل به ثمر رسانده است. آنری در لیگ قهرمانان و در طول 360 دقیقه ای که بازی کرده است، 2 گل به ثمر رسانده است. در آخر، گلزن فرانسوی با گلی که مقابل آلکویانو و در جام پادشاهی بازی کرد، 45 دقیقه ای که در این مصاف بازی کرده بود را به پایان رساند.

آبیدال – دفاع کامل جدید

اریک آبیدال یک بازیکن بین المللی و فرانسوی دیگر است که در ابتدای این فصل به اف سی بارسلونا پیوست. آبیدال یک دفاع کنار است، اما نشان داده است که قابلیت بازی در مرکز دفاع را نیز دارد. او با حضورش جناح چپ را که در آن هیچ رقیبی ندارد، مشتعل کرده است.
این بازیکن از لیون، چهارمین بازیکنی است که بیشترین دقائق را برای بارسا بازی کرده است، واقعیتی که اثبات می کند، دفاع فرانک رایکارد به او بستگی دارد. آبیدال نیز نقش مهمی در لیگ قهرمانان داشته است، رقابتی که طی آن در 5 مسابقه بازی کرده است و در تمامی آن ها از ابتدا در ترکیب حضور داشته اشت. در جام حذفی او با آمدن به عنوان یک جانشین و بازی برای 27 دقیقه، نقش با احتیاط تری داشت. آبیدال یک دفاع قوی است، پر تکاپو است، اما سالم بازی می کند و در طی تمامی این سه رقابت، تنها دو کارت زرد گرفته است.

خط میانی با توره

با آمدن یایا توره و به لطف بازی تکنیکی و منسجم این بازیکن، خط هافبک دفاعی بارسا استوار تر شده است. شماره 24 در مجموع در 14 بازی لیگ، که در تمام آن ها از ابتدا بازی را شروع کرده است، برای بارسا توپ زده است. او در مقابل اتلتیک بیلبائو یک گل به ثمر رسانده است و 4 کارت زرد گرفته است. بازی خوب و موقعیت سنجی او باعث شده است که فرنک رایکارد از او در تمام رقابت ها استفاده کند. در لیگ قهرمانان او در سه بازی و با مجموع 280 دقیقه حضور داشته است و در جام پادشاهی، هافبک آفریقایی در طول تمام مسابقه مقابل آلکویانو حضور داشت.

میلیتو دفاع را نیرومند می کند

برادر جوان تر از برادران میلیتو به طور واضح در 20 بازی که در طی لیگ و لیگ قهرمانان حضور داشته است؛ نشان داده است که مرکز دفاع تقریبا نفوذ ناپذیر است. گابی میلیتو یک انتخاب مسلم دیگر برای مربی هلندی است. در لیگ، «مارشال» 15 مسابقه را برای بارسا بازی کرده است که در 14 تای آن ها از ابتدا حضور داشته است و گلزنی اش را با گلی مقابل رکرتیوو اوئلوا در نیوکمپ آغاز کرد. بازیکن آرژانتینی در نهایت 3 کارت زرد دریافت کرده است. در لیگ قهرمانان میلیتو در 5 مسابقه، در مجموع 456 دقیقه بازی کرده است.

تعداد صفحات : 8

درباره ما
Profile Pic
به نام خدایی که مسی رو آفرید تا کیریستین بی سرور نماند! سلام دوست عزیز ممنون که به وبلاگ من سر زدی .اسم من محمد هست و14 سالمه. این وبلاگ رو مخصوص بارسایی ها و اونایی که عشق مسی هستند ساختم و به رئالی ها هشدار میدم که به این وب سر نزند چون چیزایی داره که ممکن هست ناراحت بشن.من با تبادل لینک موافقم بهم تو قسمت نظر ها پیام بده تا لینکتون کنم.راستی تو نظر سنجی ها هم شرکت کنید............ ........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ............WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ............WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ............WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ............WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ............WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 63
  • بازدید سال : 407
  • بازدید کلی : 5,048
  • کدهای اختصاصی


    ابزار نمایش رتبه گوگل یا پیج رنک , . , .

    كد تقويم


    k2cod go Up

    دیکشنری آنلاین

    دیکشنری آنلاین

    تماس با ما
    کد تماس با ما


    برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


    کد گالری

    تماس با ما
    کد تماس با ما

    ابزار نمایش اوقات شرعی

    کد اوقات شرعی


    قالب میهن بلاگ تقویم جلالی

    مترجم سایت

    مترجم سایت

    کد نمایش آی پی

    کد نمایش آی پی

    Google

    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت

    جست و جوی گوگل

    جست و جوی گوگل

    statistics

    قالب وبلاگ

    آمارگیر وبلاگ

    آپلود نامحدود عکس و فایل

    آپلود عکس


    آپلود عكس

    آپلود عكس

    mouse code

    كد ماوس

    نیت کنید و اشاره فرمایید

    قالب میهن بلاگ

    فال حافظ

    .

    فال عشق

    فال عشق


    فال انبیاء

    فال انبیاء

    قالب میهن بلاگ

    طالع بینی هندی

    ..

    طالع بینی ازدواج

    .

    دانستنی ها

    دانستنی ها

    .

    حدیث تصادفی

    حدیث تصادفی

    .

    عاشقانه تصادفی

    عاشقانه تصادفی

    .

    پیامک تصادفی

    پیامک تصادفی

    این صفحه را به اشتراک بگذارید
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولزابزار به اشتراک گذاری مطالب
    قالب وبلاگ و ابزار
    ابزار چک کردن ادرس سایت
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولزکد جملات په نه په برای وبلاگ
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

    ابزار نمایش شعر تصادفی از شاعران برای وبلاگ و سایت

    شعر تصادفی

    ابزار و قالب وبلاگبیست تولزکد تلوزیون انلاین

    دریافت کد بارش قبل از بالای وبلاگ

    20Tools-ابزار و قالب وبلاگبیست تولز-بیست تولز-کد بارش قلب از وبلاگ
    Digital Clock - Status Bar

    مرجع وبلاگ نویسان جوان

    مرجع وبلاگ نویسان جوان

    ابزار و قالب وبلاگبیست تولزقفل راست کلیک

    ..::Avrin-Online::..