loading...
فقط مسی
محمدرضایی بازدید : 33 جمعه 26 خرداد 1391 نظرات (0)

با توجه به سقوط زرد پوشان ویارئال به دسته اول، این باشگاه قصد دارد عده ای از بازیکنان را با قیمتی پایینتر بفروش برساند و با وجود گزینه های بسیار از باشگاه های مختلف، خرید یک بازیکن خوب با قیمتی ارزان، نظر بارسلونا را به خود جلب کرده است.

هدف باشگاه نیلمار هونوراتو داسیلوا است. این مهاجم برزیلی در رقابت های فصل 2010/11 در کنار جوزپه روسی، پیش از آن که مصدومیت هر دوی آن ها را از میادین دور کند، خط حمله خطرناکی را پدید آورده بودند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

از نیلمار می توان به عنوان انتخابی جذاب برای حمایت از خط حمله بارسلونا نام برد. سن بالای این بازیکن (28) و مصدومیت های اخیرش دلیلی برای احتیاط بیشتر است، اما قیمت و اصالت او خوشایند است.

محمدرضایی بازدید : 32 جمعه 26 خرداد 1391 نظرات (0)
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: اقلیما معنوی / FCBarcelona.ir


چهار بازیکن جدید بارسا، سال را با شکل های بسیار خوبی به پایان رسانده اند و در طی تنها چند ماه، بازیکنان کلیدی تیم فرنک رایکارد شده اند.

تیم اول بارسا سال را با چهار چهره جدید به پایان رساند؛ بنابرین اکنون زمان ارزیابی چند ماه اولیه تیری آنری، اریک آبیدال، یایا توره و گابی میلیتو به عنوان آبی و اناری ها فرا رسیده است. چهار بازیکنی که برای خود در ترکیب اولیه تیم فرانک رایکارد جایگاهی را ایجاد کرده اند.

برای مشاهده تصویر در اندازه واقعی کلیک کنید

شماره 14 بارسا

آنری با وجود آسب دیده گی اش که از آرسنال به همراه خود داشت، خوب بازی می کند و یکی از معدود بازیکنان بارسا است که در هر سه رقابت، گلزنی کرده است. شماره 14 در مجموع 12 بازی لیگ حضور داشته است (در 11 بازی از ابتدا در زمین حضور داشته است) که با احتساب هت تریکش در مقابل لوانته، در این بازی ها، 5 گل به ثمر رسانده است. آنری در لیگ قهرمانان و در طول 360 دقیقه ای که بازی کرده است، 2 گل به ثمر رسانده است. در آخر، گلزن فرانسوی با گلی که مقابل آلکویانو و در جام پادشاهی بازی کرد، 45 دقیقه ای که در این مصاف بازی کرده بود را به پایان رساند.

آبیدال – دفاع کامل جدید

اریک آبیدال یک بازیکن بین المللی و فرانسوی دیگر است که در ابتدای این فصل به اف سی بارسلونا پیوست. آبیدال یک دفاع کنار است، اما نشان داده است که قابلیت بازی در مرکز دفاع را نیز دارد. او با حضورش جناح چپ را که در آن هیچ رقیبی ندارد، مشتعل کرده است.
این بازیکن از لیون، چهارمین بازیکنی است که بیشترین دقائق را برای بارسا بازی کرده است، واقعیتی که اثبات می کند، دفاع فرانک رایکارد به او بستگی دارد. آبیدال نیز نقش مهمی در لیگ قهرمانان داشته است، رقابتی که طی آن در 5 مسابقه بازی کرده است و در تمامی آن ها از ابتدا در ترکیب حضور داشته اشت. در جام حذفی او با آمدن به عنوان یک جانشین و بازی برای 27 دقیقه، نقش با احتیاط تری داشت. آبیدال یک دفاع قوی است، پر تکاپو است، اما سالم بازی می کند و در طی تمامی این سه رقابت، تنها دو کارت زرد گرفته است.

خط میانی با توره

با آمدن یایا توره و به لطف بازی تکنیکی و منسجم این بازیکن، خط هافبک دفاعی بارسا استوار تر شده است. شماره 24 در مجموع در 14 بازی لیگ، که در تمام آن ها از ابتدا بازی را شروع کرده است، برای بارسا توپ زده است. او در مقابل اتلتیک بیلبائو یک گل به ثمر رسانده است و 4 کارت زرد گرفته است. بازی خوب و موقعیت سنجی او باعث شده است که فرنک رایکارد از او در تمام رقابت ها استفاده کند. در لیگ قهرمانان او در سه بازی و با مجموع 280 دقیقه حضور داشته است و در جام پادشاهی، هافبک آفریقایی در طول تمام مسابقه مقابل آلکویانو حضور داشت.

میلیتو دفاع را نیرومند می کند

برادر جوان تر از برادران میلیتو به طور واضح در 20 بازی که در طی لیگ و لیگ قهرمانان حضور داشته است؛ نشان داده است که مرکز دفاع تقریبا نفوذ ناپذیر است. گابی میلیتو یک انتخاب مسلم دیگر برای مربی هلندی است. در لیگ، «مارشال» 15 مسابقه را برای بارسا بازی کرده است که در 14 تای آن ها از ابتدا حضور داشته است و گلزنی اش را با گلی مقابل رکرتیوو اوئلوا در نیوکمپ آغاز کرد. بازیکن آرژانتینی در نهایت 3 کارت زرد دریافت کرده است. در لیگ قهرمانان میلیتو در 5 مسابقه، در مجموع 456 دقیقه بازی کرده است.
محمدرضایی بازدید : 42 چهارشنبه 24 خرداد 1391 نظرات (1)

چند روز قبل لیونل مسی، ستاره بارسا، اعلام کرد علاقه زیادی به پدر شدن دارد.

همین مسئله موجب شد تا رسانه ها توجه بیشتری به زندگی خصوصی این ستاره کم حاشیه بیندازند.

i31023 li عکس  مسی و نامزدش

مسی در همه سال هایی که به عنوان یکی از بهترین بازیکنان دنیا شناخته می شود، تنها با آنتونلا روکوسو، نامزد قدیمی اش دیده شده و به نظر می رسد آنها به زودی با هم ازدواج خواهند کرد.

آنتولا که همراه خانواده اش در بارسلونا زندگی می کند، مانند مسی اهل روساریو و دانشجوی رشته تغذیه است.


محمدرضایی بازدید : 30 دوشنبه 22 خرداد 1391 نظرات (0)
یوفا: مهاجم تیم فوتبال برزیل اعتقاد دارد لیونل مسی بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان است.

به گزارش یوفا: تیم فوتبال آرژانتین روز گذشته موفق شد با نتیجه 4 بر 3 مقابل برزیل به برتری برسد که در این دیدار لیونل مسی مهاجم بارسا هت‌تریک کرد.


گلزنی مسی در این دیدار باعث شد همتای او در تیم ملی برزیل به تمجید از این ستاره آرژانتینی بپردازد.

نیمار که همواره از سوی کارشناسان فوتبال به‌خصوص پله با لیونل مسی مقایسه می‌شود، اعتراف کرد که سطح بازی لیونل از او بالاتر است و مسی در حال حاضر بهترین بازیکن جهان است.

وی گفت: بسیار ساده است، مسی در حال حاضر بهترین بازیکن جهان است و اگر کمی به او فضا بدهید او می‌تواند هر کاری را انجام بدهد.

مهاجم برزیل درباره شکست این تیم از آرژانتین نیز گفت: ما می‌توانستیم پیروز این میدان باشیم، ما شانس گلزنی خوبی در این بازی داشتیم و این موضوع نشان می‌دهد که در مسیر درستی گام برمی‌داریم.

محمدرضایی بازدید : 53 دوشنبه 22 خرداد 1391 نظرات (0)

یوفا: سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل پس از شکست تیمش گفت پیروزی حق سلسائو بوده است.

به گزارش یوفا: تیم ملی فوتبال برزیل در دیدار دوستانه خود برابر آرژانتین رقیب سنتی خود با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد.


مانو منزس در مورد دیدار با آرژانتین گفت: به هیچ وجه از نتیجه راضی نیستم چون می‌توانستیم پیروز این پیکار باشیم. حق ما پیروزی بود. بازی را در کنترل خود داشته و موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردیم ولی به آن چیزی که می‌خواستیم نرسیدیم. البته شیوه بازی تیمم را دوست دارم و می‌دانم که بازی‌های المپیک را در پیش داریم و این بازی برای بازیکنانی در تیم المپیک حضور دارند، دیدار آماده سازی خوبی بود.

منزس سپس به تمجید از لیونل مسی مهاجم آرژانتین پرداخت که با زدن 3 گل تبدیل به بهترین بازیکن زمین شده بود.

سرمربی پیشین باشگاه کورینتیانس در این خصوص گفت: مسی بهترین در دنیا است و چنین رخدادهایی زمانی که شما برابر وی قرار می‌گیرید اتفاق می‌افتد. وقتی برابر تیمی قرار می‌گیرید که مسی در آن است، هیچ راه حلی برای شما باقی نمی‌ماند. زمانی که برابر بازیکنانی که جزو بهترین‌های جهان هستند قرار می‌گیرید، باید فضای بازی را از آنها بگیرید. در جدال با آرژانتین ما فضای زیادی به مسی و یارانش دادیم.

محمدرضایی بازدید : 52 دوشنبه 22 خرداد 1391 نظرات (0)

یوفا: سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین بر این باور است که آنها بسیار خوش شانس بوده‌اند که مسی، آرژانتینی است.

به گزارش یوفا: به نقل از اوله، تیم ملی فوتبال آرژانتین در دیداری دوستانه توانست 4 بر 3 برزیل را شکست دهد.


لیونل مسی در این دیدار با زدن 3 گل توانست نقش بسیار مهمی در پیروزی تیمش برابر همسایه قدرتمندشان ایفا کند.

الخاندرو سابلا سرمربی آرژانتین در این مورد گفت: شانس‌هایی در این دیدار داشتیم که از آنها بیشترین استفاده را کردیم. خوش شانس بوده‌ایم که لیونل مسی را در تیم ملی آرژانتین داریم. او یک استعداد منحصر به فرد است. مانند بارسلونا بازی نمی‌کنیم ولی شیوه ما به شکلی است که مسی بیشترین کارایی را داشته باشد.

وی در مورد دیدار با برزیل گفت: ممکن بود نتیجه نهایی چیز دیگری باشد. برابر تیمی مانند برزیل کنترل کردن توپ کاری بسیار سخت است. آنها قدرت تهاجمی بالایی دارند. ما نیز باید روی دفاعمان تمرکز بیشتری داشته باشیم زیرا 3 گل دریافت کردیم. در جدال‌های آتی برابر تیم‌های بزرگ باید سعی کنیم تعادل بیشتری در تیممان برقرار کنیم تا نتیجه بهتری بگیریم.

محمدرضایی بازدید : 38 شنبه 13 خرداد 1391 نظرات (1)
 

مهاجم جوان بارسلونا، کریستین تیو، امروز درباره خواسته اش که همان ماندن با کاتالان ها است، به صحبت پرداخت. اگرچه در حقیقت تیم های دیگری به ویژه اتلتیکو مادرید وی را به عنوان یک مهاجم سرعتی، گزینه اول خرید خود قرار داده بودند.

تیو در تمرینات تیم ملی زیر 21 سال اسپانیا که در کمپ لاروزاس در حال برگزاری بود، فاش کرد که قهرمان لیگ اروپا برای جذب وی ابراز علاقه کرده است؛ با این وجود محصول آکادمی بارسا با صراحت تمام در مورد آینده خود صحبت کرد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


«اگر مجبور به رفتم شوم، این کار را انجام خواهم داد. البته حضور در اتلتیکو مادرید افتخار بزرگی است، اما رویای من بازی برای بارسا و تمدید قرارددادم با این باشگاه بزرگ است». در فصلی که گذشت تیو از 22 بازی برای بارسا در مجموع موفق به ثبت 7 گل به نام خود شد.

محمدرضایی بازدید : 38 شنبه 13 خرداد 1391 نظرات (0)
 

تیتو ویلانوا کارش را به عنوان سرمربی بارسا در آلمان شروع خواهد کرد. بارسا برای شرکت در بازی صد و بیست و پنجمین سالگرد حضور این تیم در بوندسلیگا دعوت شده است.

بارسلونا در صد و بیست و پنجمین سالگرد گروه آلمانی در ساعت 18:00 روز 24 جولای 2012، در مقابل هامبورگ بازی خواهد کرد. این اولین بازی پیش فصل 2012/13 بارسا و بنابراین اولین فعالیت تیتو ویلانوا به عنوان سرمربی تیم اصلی خواهد بود.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


محل برگزاری بازی آی ام تک آرنا خواهد بود؛ استادیوم 5 ستاره فیفا که در سال 2001 و با ظرفیت 57000 نفر تاسیس شد و یکی از مکان هایی است که در جام جهانی 2006 از آن استفاده شده است.

هامبورگ یکی از تاریخی ترین باشگاه های آلمان است که در سال 1887 تاسیس شده است و فاتح 7 عنوان بوندسلیگا و برنده جام اروپای سال 1983 می باشد. آن ها در فصل 2011/12 با 8 برد، 12 مساوی و 14 شکست نتوانستند مقامی بهتر از رده پانردهمی کسب کنند. برترین گلزن آنان بازیکن کروات، ملادن پتریچ با 7 گل زده بود.

اولین بازی پیش فصل

بارسلونا بهترین ترکیب خود را برای اولین سری رقابت های های پیش فصل به همراه خواهد برد. بازی های دوستانه پیش رو در روز های آینده اعلام خواهند شد

تعداد صفحات : 8

درباره ما
Profile Pic
به نام خدایی که مسی رو آفرید تا کیریستین بی سرور نماند! سلام دوست عزیز ممنون که به وبلاگ من سر زدی .اسم من محمد هست و14 سالمه. این وبلاگ رو مخصوص بارسایی ها و اونایی که عشق مسی هستند ساختم و به رئالی ها هشدار میدم که به این وب سر نزند چون چیزایی داره که ممکن هست ناراحت بشن.من با تبادل لینک موافقم بهم تو قسمت نظر ها پیام بده تا لینکتون کنم.راستی تو نظر سنجی ها هم شرکت کنید............ ........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ............WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ............WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ............WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ............WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ............WE LOVE BARCA ...........WE LOVE BARCA ..........WE LOVE BARCA .........WE LOVE BARCA ........WE LOVE BARCA
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 367
  • بازدید کلی : 5,008
  • کدهای اختصاصی


    ابزار نمایش رتبه گوگل یا پیج رنک , . , .

    كد تقويم


    k2cod go Up

    دیکشنری آنلاین

    دیکشنری آنلاین

    تماس با ما
    کد تماس با ما


    برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


    کد گالری

    تماس با ما
    کد تماس با ما

    ابزار نمایش اوقات شرعی

    کد اوقات شرعی


    قالب میهن بلاگ تقویم جلالی

    مترجم سایت

    مترجم سایت

    کد نمایش آی پی

    کد نمایش آی پی

    Google

    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت

    جست و جوی گوگل

    جست و جوی گوگل

    statistics

    قالب وبلاگ

    آمارگیر وبلاگ

    آپلود نامحدود عکس و فایل

    آپلود عکس


    آپلود عكس

    آپلود عكس

    mouse code

    كد ماوس

    نیت کنید و اشاره فرمایید

    قالب میهن بلاگ

    فال حافظ

    .

    فال عشق

    فال عشق


    فال انبیاء

    فال انبیاء

    قالب میهن بلاگ

    طالع بینی هندی

    ..

    طالع بینی ازدواج

    .

    دانستنی ها

    دانستنی ها

    .

    حدیث تصادفی

    حدیث تصادفی

    .

    عاشقانه تصادفی

    عاشقانه تصادفی

    .

    پیامک تصادفی

    پیامک تصادفی

    این صفحه را به اشتراک بگذارید
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولزابزار به اشتراک گذاری مطالب
    قالب وبلاگ و ابزار
    ابزار چک کردن ادرس سایت
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولزکد جملات په نه په برای وبلاگ
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

    ابزار نمایش شعر تصادفی از شاعران برای وبلاگ و سایت

    شعر تصادفی

    ابزار و قالب وبلاگبیست تولزکد تلوزیون انلاین

    دریافت کد بارش قبل از بالای وبلاگ

    20Tools-ابزار و قالب وبلاگبیست تولز-بیست تولز-کد بارش قلب از وبلاگ
    Digital Clock - Status Bar

    مرجع وبلاگ نویسان جوان

    مرجع وبلاگ نویسان جوان

    ابزار و قالب وبلاگبیست تولزقفل راست کلیک

    ..::Avrin-Online::..